וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: הפרק השישי של "משחקי הכס" שודר בטעות - ודלף לרשת

16.8.2017 / 11:46

הערוץ המקומי של רשת HBO בספרד שידר בטעות את הפרק הלפני אחרון של העונה, שמיועד לשידור בכורה רק בשבוע הבא. בעקבות השידור, דלף הפרק לאתרי ההורדות

פרומו משחקי הכס עונה 7 פרק 6/HBO

מה שמסתמן כמו חודש הבלהות של "משחקי הכס" ורשת HBO, עלה היום (רביעי) מדרגה. על פי עדותו של גולש ספרדי ב-Reddit, הפרק השישי בעונה השביעית של "משחקי הכס", שמיועד להקרנת בכורה רק ביום שני לפנות בוקר (שעון ישראל), היה זמין לצפייה בערוץ HBO המקומי בספרד למשך שעה תמימה. בעקבות השידור, דלף הפרק לרשת, ואתרי הורדות פופולריים כבר מציעים אותו להורדה.

הפרשה הזאת מצטרפת, כאמור, לשרשרת אירועים שפקדה את רשת HBO בשבועות האחרונים. בראשם הפריצה לרשת המחשבים, שגרמה להדלפת התסריטים של חמשת הפרקים הראשונים (בהם שניים שטרם שודרו באותה עת). בנוסף, הפיצו ההאקרים פרקים שטרם שודרו של הסדרות "לא בטוחה", "Ballers" "חדר 104", וכן שני פרקים של הסדרה החדשה "Barry" שמיועדת לעלות לשידור בשנה הבאה.

בנוסף, הפרק הרביעי דלף במלואו, ללא קשר לפריצה המדוברת, ונחשף למיליוני גולשים מספר ימים לפני שידורו. השבוע פורסם כי ארבעה אנשים נעצרו בחשד למעורבות בהדלפה, ומעצרם הוארך בהודו עד ה-21 באוגוסט.

משחקי הכס עונה 7 פרק 5. הלן סלואן,
ספויילרים אר קאמינג/הלן סלואן

הפרק השישי "מוות הוא האויב", הוא הפרק הלפני אחרון בעונה המקוצרת הנוכחית. הדלפתו מהווה על פניו פגיעה קשה ב-HBO, אולם הדליפות הקודמות לא פגמו בנתוני הרייטינג של שני הפרקים הקודמים, ולמעשה הם שברו שיאי צפייה.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully