וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פול לוואלה! תרבות: "אני בררן ועובד רק עם אמנים שאני מעריך"

20.8.2017 / 11:00

"הטקטיקה שלי - לתת את כולי", אומר שון פול בריאיון לוואלה! תרבות לקראת הופעתו בארץ ביום שלישי. בדקנו איתו למה חשב שלהיטו הענק לא יצליח; האם הוא בורר את שיתופי הפעולה שלו; והאם חש חרטה על שיר שוויתר עליו ואחר כך הפך ללהיט על ידי זמר אחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרלוונטיות שלי בתעשיה נשמרה". שון פול/מערכת וואלה!, צילום מסך

שון פול, לאחר הצלחה גדולה, הייתה תחושה שקצת נעלמת, ואז חזרת שוב לתודעה. איך זה מרגיש בתקופה זו, שכל כך הרבה מוזיקאים רוצים לשתף איתך פעולה?

"החזרה היחידה שלי היתה מסיבוב הופעות הביתה. לא הייתי צריך לחזור כי מעולם לא עזבתי. אף פעם לא הפסקתי לעשות מוזיקה למעריצים שלי. אני אסיר תודה על ההצלחה הזאת של שיתופי הפעולה, בעיקר על חומרים שאני הוצאתי כמו `No Lie` עם דואה ליפה, `Tek Weh Yu Heart` עם טורי לנז ו-`Body` עם מיגוס".

"העובדה שכל האנשים האלה רוצים לעבוד איתי היא מחמאה גדולה. זו עדות לכך שהרלוונטיות שלי בתעשיה נשמרה, על כך שעשיתי מה שאני אוהב. עשיתי מוזיקה שאנשים רוצים לשמוע".

שיתפת פעולה עם הרבה אמנים. אתה רואה בעצמך כ"קול להשכרה" או כבררן בבחירת האמנים שאיתם אתה משתף פעולה?

"אני מאוד בררן. אני עובד רק על שירים שאני אוהב ועם אמנים שאני מכבד. אני גם נוטה להתרגש על ידי שירים עם השפעות של דאנסהול".

עוד באותו נושא:

"אני יוצא סטלן ומופרע? פאק איט, זה מי שאני"

לכתבה המלאה

הלהיט "Rockabye" שהה 9 שבועות בראש מצעד הסינגלים הבריטי, והגיע לצמרת מצעדים בעוד 20 מדינות. למה לא חשבת שהוא יהיה להיט?

"כמו שאמרתי מקודם, אני עובד רק עם שירים שאני אוהב. ברוב הפעמים אתה לא יכול לדעת כמה גדול השיר יהיה. מבחינתי, אני נותן את כולי, בכל סינגל שנושא את שמי עליו, ומשאיר את כל השאר למעריצים שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רוצה להתרכז במה הייתי צריך לעשות, מה היה מצופה ממני לעשות, מה הייתי חייב לעשות. זה לא מחשבה טובה". שון פול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריהאנה סרבה להשתתף בביצוע הלהיט הגדול "Cheap Thrills". האם אתה סרבת פעם לשיר, שמאוחר יותר הפך ללהיט של זמר אחר?

"אני לא בטוח. אני מנסה לא להיתפס על דברים כאלה. לא רוצה להתרכז במה הייתי צריך לעשות, מה היה מצופה ממני לעשות, מה הייתי חייב לעשות. זה לא מחשבה טובה. להתרכז במה שאתה עובד עליו ונותן בו את כולך, זאת הטקטיקה שלי".

הקליפ לשיר "Cheap Thrills" של סיה ושלך, בויים על ידי הבמאי הישראלי המוכשר והמצליח ליאור מולכו. אהבת אותו? והאם שיתפת פעולה עם אמנים ישראליים נוספים?

"אהבתי את הגישה הייחודית שנבחרה בקליפ הזה. הוא היה מאוד יוצא דופן ומשך הרבה צפיות. לא שיתפתי פעולה עם אמנים ישראליים אחרים עדיין אבל אני בהחלט פתוח לזה".

seperator

כוכב הדאנסהול שון פול יופיע ביום שלישי (22 באוגוסט) בלייב פארק ראשון לציון, כאורח המרכזי של פסטיבל שאקה, שבו יופיעו באותו יום גם האולטראס, סטפן, שגיא ביטבוקס, פלד, אביאור מלסה, Warriors, קטריקס ודורון ביטון, VINI VICI וטלסימאן. על הפקת המופע אמונים קובי שרביט (מג'יק פרודקשן), רותם לברן (סינגל דראם) ורון אלוף (צ'מפיון).

  • עוד באותו נושא:
  • שון פול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully