וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונאן אובריאן יגיע לישראל: "החלטתי לעזוב את אמריקה לטובת שקט ושפיות"

17.8.2017 / 17:55

מנחה הלייט נייט האמריקאי אישר שבספטמבר הקרוב יגיע לישראל לצילומים במסגרת פינתו "קונאן ללא גבולות". בסרטון שהקליט לקראת הצילומים סיפר שכנראה ישהה בארץ במקביל לחתנו של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר

קונאן אובריאן. צילום מסך, צילום מסך
בקרוב יגיע לארץ. קונאן אובריאן/צילום מסך, צילום מסך

מנחה הלייט נייט האמריקאי קונאן אובריאן הכריז בתוכניתו כי יגיע לישראל בספטמבר הקרוב. הסרטון נועד לקדם את צילומי תכנית הספיישל, "קונאן ללא גבולות": "החלטתי לעזוב את אמריקה לטובת השקט והשפיות היחסיים של המזרח התיכון", אמר בסרטון לקול צחוק הקהל, "זה נכון גבירותיי ורבותיי, אני נוסע לישראל". הוא הוסיף שבזמן ביקורו בארץ ככל הנראה ישהה גם חתנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ: "הדבר המעניין הוא שייתכן שאהיה בישראל באותו שבוע כמו החתן של הנשיא טראמפ, ג'ארד קושנר, שנשלח לשם כדי לתווך פתרון במזרח התיכון", אמר. "עלה בדעתי שלקושנר ולי יש אותו ניסיון במדיניות חוץ, אולי אפילו לי יש יותר. אני יכול לגרום למשהו לקרות אולי".

אין זו הפעם הראשונה בה הוא מתייחס לנושא, לפני כמה ימים אובריאן שיתף בטוויטר ידיעה מהניו יורק טיימס על ביקורו הקרוב של קושנר בארץ, לצד השיתוף כתב אובריאן: "קונאן אובריאן שולח את קונאן אובריאן לישראל על מנת לסייע לג'ארד קושנר. נמשיך לעדכן".

בשנים האחרונות ביקר קונאן אובריאן בכמה מדינות וערך משם ספיישלים עבור תכניתו המצליחה. בעבר הוא ביקר באירלנד, טורונטו ואף לפינלנד, מסע שהחל עקב הטענה כי הוא דומה מאוד לנשיאתה, טריה הלונן. לפני כשנתיים ביקר בקובה, לאחר חידוש היחסים בין שתי הארצות. תכניתו נפתחה עם הצילומים הראשונים מהמסע הזה, ארבע דקות שבהן הוא מטייל ברחובות הוואנה כדי "להכיר את האנשים שלה ולרכוש חברים חדשים".

אובריאן לקראת ביקורו בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully