וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: צפו בג'רי לואיס סוגר חשבון עם המבקרים לפני מותו

21.8.2017 / 12:38

כבר ביום רביעי הקרוב, ישדר HOT8 דוקו טרי ומדובר על עבודתו ועל חייו של ג'רי לואיס שהלך אמש לעולמו. צפו בקטע מרגש ומרתק במיוחד מתוכו

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: קטע מהסרט "ג'רי לואיס: האיש מאחורי הליצן" באדיבות HOT8)

באורח מיסטי למדי, HOT8 תכנן לשדר בשבוע הבא את "ג'רי לואיס: האיש מאחורי הליצן", דוקו טרי, מדובר ועטור שבחים על הקומיקאי האגדי שהלך אמש לעולמו בלאס וגאס והוא בן 91.

בעקבות פטירתו של הגאון הקומי, מי שחתום על קלאסיקות כמו "נער המעלית" ו"הפרופסור המטורף" החליטו כמובן הנביאים ב-HOT8 להקדים את השידור וזה יקרה כבר ביום חמישי הקרוב, 24.8, בשעה 22:00.

לקראת השידור של מסמך הדוקו, אתם מוזמנים לצפות בקטע מרגש במיוחד מהסרט, בו מדבר לואיס עליו השלום על אחת הנקודות הכאובות בקריירה שלו: חוסר ההערכה מן המבקרים האמריקאים, שבניגוד לעמיתיהם הצרפתיים ולקהל המקומי, לא ידעו להעריך אותו כראוי, וראו בו כלא יותר מאשר ליצן וולגרי וסר טעם.

הסרט, אותו ביים גרגורי מונרו, הוקרן לראשונה בפסטיבל הקולנוע החיפאי האחרון. הוא משלב קטעי ארכיון יחד עם שיחות עם לואיס ועם חבריו, שותפיו למקצוע ומבקרי קולנוע, המספרים על עבודתו המורכבת, על אישיותו המרתקת והמסובכת מכל, וחשוב יותר, על הנושא הכי רלוונטי כעת: החותם שהותיר והמורשת שהשאיר אחריו.

ג'רי לואיס. AP
הצרפתים העריכו, האמריקאים פחות. ג'רי לואיס ז"ל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully