וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נד סטארק היה גאה: צפו במייזי וויליאמס וסופי טרנר עושות קארפול קריוקי

23.8.2017 / 10:44

שתי הכוכבות הצעירות של "משחקי הכס", וחברות טובות במציאות, התאחדו לנסיעה מוזיקלית ברחבי לוס אנג'לס. בתפריט: חיקויים של נד סטארק, קריצות לסופר מריו וישבנים גדולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה. סופי טרנר ומייזי וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתיבה המחרידה של "משחקי הכס" גרמה לנו לשכוח כמה מגניבות השחקניות שמדקלמות את השורות בסדרה. אם חיפשתם תזכורת לכך, כל מה שתזדקקו לו הוא שלוש דקות עם מייזי וויליאמס (אריה סטארק) וסופי טרנר (סאנסה סטארק) מתוך הפרק הקרוב של "קארפול קריוקי".

הסגמנט המוזיקלי המצליח מתוך תוכנית הלילה של ג'יימס קורדן, הפך לאחרונה לריאליטי מוזיקלי בפני עצמו תחת המטרייה של Apple Music. וויליאמס וטרנר הן הכוכבות התורניות להתארח בסדרה, והחיבור ביניהן לא יכול היה להיות כיפי יותר. השתיים, שהפכו לחברות קרובות כבר מימיה הראשונים של הסדרה בכיכובן, שילבו בנסיעה שלהן אתגר מיוחד: לומר דברים במבטא הצפון-אנגלי הכבד של שון בין (או נד סטארק אם תרצו) בסדרה.

זה התחיל ברפרנס מדויק ל"אקונה מטטה" מתוך "מלך האריות", המשיך בקריצה למשחקי סופר מריו והסתיים בדקלום קורע של הפתיח ל-"Baby Got Back" של סר מיקס-א-לוט. וכל הטוב הזה הוא כאמור רק טעימה מתוך הפרק השלם בכיכובן, שזמין לצפייה החל מאתמול (שלישי) עבור מנויי השירות. כפי שכבר בישרנו לכם כאן, הפרק כולל פתיח מיוחד ברוח "משחקי הכס" שמכניס את לוס אנג'לס למפה המפורסמת והנעה של ווסטרוז.

ואם לרגע שכחתם, נזכיר שוויליאמס וטרנר יככבו ביום שני הקרוב (לפנות בוקר) בפרק השביעי והאחרון של העונה הנוכחית ב"משחקי הכס". הפרק צפוי להיות הארוך בתולדות התוכנית, ולהימשך כשעה ועשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully