וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולי רנד, מתי כספי, יהודית רביץ ועוד: לאה שבת בוחרת את האלבומים האהובים עליה

24.8.2017 / 0:23

ביום ראשון הקרוב תתארח לאה שבת במופע "עושים ג'אז" עם עופר פורטוגלי במסגרת פסטיבל הג'אז באילת. לכבודו היא בוחרת עבור וואלה! תרבות באלבומים האהובים והמשפיעים עליה. האזינו לבחירות

שולי רנד - "נקודה טובה"

שירים כנים ועמוקים בטקסטים. כתיבה מיוחדת, מדויקת ומכובדת ואפילו מקודשת. שירה שיוצאת למאזין, שומעים את הקול, את הקווים העדינים של הקול. עיבוד והפקה מעולים. עיבודים עדינים, מורכבים. מאחורי כל דבר יש מחשבה להגיע, שיהיה נכון.

חנן בן ארי - "החיים שלנו תותים"

חנן הוא אלוף גדול בעיניי. מוזיקה זה חנן. הוא נושם ועף מוזיקה. והוא זמר נשמה משורש נשמתו. כותב שירים מושלמים ומופיע מכל הלב והנשמה. הוא מגיע לאנשים ועושה זאת באהבה גדולה.

מתי כספי - "מתי כספי"

התקליט שיצא ב-1974 עם השירים "איך זה שכוכב", "הנה הנה הנה", ועוד שירי יהלומים. מתי היה שנים בשבילי אלוף האלופים, השראה גדולה! כל דיסק שלו הייתי שומעת רבות. הקשבתי לכל תפקידי הכלים שמתי עיבד, היו שם ממש קסמים לאוזניים וללב. מנגינות מאוד אישיות שמייחדות אותו, את מתי. עם ההשפעות של מוזיקה שמתי כל כך אוהב. קול עם המון הבעה של רגש ורגישות. יש בתקליט הזה הרבה שירים שהם מעבר לזמן.

יהודית רביץ - "ומאוד לא פשוט לחכות"

דיסק שליווה אותי בתקופה קשה בחיים והביא לי נחמה. יש שם אמת ושונות. זה דיסק של אמת, של צילום נוגע, של הווה, נקי, מדויק, נוגע, והייתי אומרת גם חשוב. יהודית היא בעיניי מוזיקאית אדירה. בכל התחומים - בהלחנה, בעיבוד ובהפקה, ובשירה מדויקת ומאוד מוזיקלית.

שלום חנוך - "א-לי-מות"

דיסק שליווה אותי בתקופת חיים קשה ביחד עם הדיסק של יהודית רביץ. מאוד נגע בי. שירים כמו "בזמן האחרון", "לאט לאט", "אל תוותר" - השירים האלו דיברו אלי בדיבור שהוא מנחם ומרגיע. בעצם בן אדם בא ומספר לך סיפורים מנוגנים. שירה קרובה, צרודה, נוגעת, לא מתאמצת להרשים. מנגינות יפות מולחנות מלב גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully