וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטופר פפקליאטיס, במאי "אהבה יוונית": "הייתי בחרדות מהעבודה עם ג'יי קיי סימונס"

25.8.2017 / 0:03

בריאיון לרגל סרטו החדש מספר כריסטופר פפקליאטיס על העבודה עם זוכה האוסקר ("הייתי בחרדות"), על ההתאהבות שלו בתל אביב ("היא יפהפיה") ועל הדימיון בין העם היווני לזה השוכן בציון ("האווירה, הקולות, הריחות"). ריאיון מיוחד, צפו

צילום: דייב שחר עריכה: אביעד בללי

לרגל הקרנת הבכורה של הסרט "חתונה יוונית" הגיע לארץ במאי ותסריטאי הסרט, כריסטופר פפקליאטיס, שאף מגלם בו את אחת הדמויות הראשיות. הסרט מגולל שלושה סיפורי אהבה מרים מתוקים, דרכם נשקפת הטרגדיה הגדולה של האומה היוונית, המשבר הכלכלי החריף שזורע הרס בכל.
"הסרט הוא על זרים שמבקרים ביוון ומתאהבים ביוון במדינה כולה", מספר פפקליאטיס לוואלה! תרבות בריאיון עמו במלונו בתל-אביב, "הוא על סיפורי אהבה שמתרחשים במציאות החברתית-כלכלית-פוליטית הקשה של אירופה העכשווית. אבל כמובן שאנחנו מתמקדים בסיפורי אהבה, אנחנו מתמקדים בצד האנושי".

אתה רואה דימיון בין העם הישראלי לזה היווני?

"אני חושב שהרבה דברים משותפים. דבר אחד שהבנתי מיד כשהתחלתי להסתובב פה זה האנרגיות. האווירה, הקולות, הריחות – הכל, הכל מאוד דומה".

ביקרת בעבר בישראל?

"זו הפעם הראשונה שלי בתל אביב ואני חושב שהיא עיר יפהפיה. מאוד נחמדה, מאוד קולית, האווירה נהדרת, כולם מאוד אדיבים. אני מאוד אוהב אותה".

איך היה לעבוד עם השחקן הישראלי-פלסטיני תאופיק ברהום?

"היה נהדר. זה תמיד נהדר לעבוד עם שחקנים מעולים.
זה הדבר הטוב בסרט, שהבאנו שחקנים מכל העולם. לגבי תאופיק, נהיינו חברים טובים מאוד. הוא היה מצוין. הוא נסע כל הזמן מתל אביב לאתונה וחזרה. זה היה קל איתו לוגיסטית. הוא עשה את התפקיד מצוין".

אחת הדמויות בסרט מגלם זוכה אוסקר ג'יי קיי סימונס, איך הייתה העבודה עמו?

"בהתחלה הייתי בחרדות כי זה ג'יי קיי סימונס. זה היה מיד אחרי שסיים את 'וויפלאש' ולפני שקיבל את הפסלון. ברגע שפגשתי אותו גיליתי שהוא האדם הכי קול, מוכשר ונחמד שיש. תמיד טוב לעבוד עם שחקנים שיודעים טוב מאוד מה לעשות כי אתה לומד מהם בעצמך. אני תמיד בוחר לעבוד עם שחקנים מעולים וזה היה תענוג וכבוד לעבוד איתו, כי הוא באמת עזר לנו עם הסרט".

צפו בריאיון המלא בסרטון למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully