וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קונאן אובריאן מתבדח על התנ"ך ומשה רבנו ואפילו משחיל מילה בעברית

25.8.2017 / 22:16

מגיש הטלוויזיה הגיע לישראל לרגל צילומי ספיישל של תוכניתו, וכבר הספיק להעלות סרטון בטוויטר, אותו צילם בטיסה לכאן מלוס אנג'לס. בתפריט: קצת הלצות תנ"כיות ו"לחיים" אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. קונאן אובריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קונאן אובריאן הגיע היום (שישי) לישראל לרגל צילומי ספיישל של תוכניתו, עליו הכריז בשבוע שעבר. מעט לאחר שנחת, הספיק כבר להעלות הערב סרטון, לא מצחיק במיוחד יש לציין, בו הוא מתבדח על ביקורו וגם מפטפט קצת בעברית.

את הסרטון, אותו הפיץ בטוויטר, צילם אובריאן בתוך תא השירותים בטיסת אל-על מלוס אנג'לס לנתב"ג. בין השאר, הוא מתייחס בו לכך שעברית נכתבת מימין לשמאל, בניגוד לאנגלית, מספר בדיחת קרש על המטליות בטיסה, התנ"ך ומשה רבנו, ולקינוח גם מדבר על שלום וסוגר את הפינה עם אמירת "לחיים!".

בנוסף התנצל קונאן על איך שהוא נראה בלי איפור. "אני נראה כמו הלך לבן שכל שאר ההלכים הלבנים באים אליו ואומרים, היי בנאדם, אתה לא נראה כל כך טוב", אמר. "כדאי שתלך דרומה, תפוס קצת שמש. אנחנו נטפל בפראים, אתה רק תנוח, תפוס קצת צבע".

את הסרטון, שאורכו קצת פחות משתי דקות, מסיים אובריאן עם הברכה "להתראות בישראל", והוא אכן צפוי לבלות כאן כמה ימים ולהשלים בהם את צילומי הספיישל הטלוויזיוני בארץ הקודש.

כזכור, בשנים האחרונות ביקר קונאן אובריאן בכמה מדינות וערך משם ספיישלים עבור תכניתו המצליחה. בין השאר ביקר לפני כשנתיים בקובה, לאחר חידוש היחסים בין שתי הארצות. תכניתו נפתחה עם הצילומים הראשונים מהמסע הזה, ארבע דקות שבהן הוא מטייל ברחובות הוואנה כדי "להכיר את האנשים שלה ולרכוש חברים חדשים"

כידוע, קונאן אוהב לקחת את תוכניתו מעבר למתחמי לוס אנג'לס, שבה מצולמת תוכניתו דרך קבע. בעבר הוא ביקר באירלנד, טורונטו ואף לפינלנד, מסע שהחל עקב הטענה כי הוא דומה מאוד לנשיאתה, טריה הלונן.

הסרטון של אובריאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully