וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קונאן אובריאן ביקר על סט צילומי העונה השניה של "פאודה" וצילם מערכון עם ליאור רז

29.8.2017 / 21:16

המגיש קונאן אובריאן, שמבקר בימים אלה בישראל, צילם חלק מתוכניתו בסט צילומי העונה השנייה של הסדרה "פאודה" של yes. הוא נבהל מהיריות באוויר עד שגילה שהן חלק מהסצנה, צילם מערכון עם ליאור רז, פטפט עם שאר השחקנים ואמר כי הסדרה אהובה עליו מאוד. צפו בתמונות

קונאן אובריאן וליאור רז על סט צלומי העונה השניה של "פאודה". יוני ספיר,
קונאן אובריאן וליאור רז/יוני ספיר

המגיש קונאן אובריאן, שמבקר בימים אלה בישראל, צילם חלק מתוכניתו על ארץ הקודש בסט צילומי העונה השניה של הסדרה "פאודה" של yes. אובריאן סיפר כי מאז שידורה של "פאודה" בשפת המקור בארצות הברית, היא הפכה לאחת מהסדרות האהובות עליו.

אובריאן, כך נמסר, הגיע לסט עם חששות למשמע יריות באוויר, ונרגע כאשר הסתבר שהן חלק מהסצנה שצולמה באותה עת. הוא פנה לרונה לי שמעון ואמר לה שהוא מעריץ נלהב שלה. לאבי יששכרוף, יוצר הסדרה, אמר כי הוא צופה נלהב בה וכי ברגע שמסתיים פרק אחד מיד חייבים לצפות בפרק הבא ולכן הוא צופה בה בבינג'. אובריאן צילם עם ליאור רז מערכון, ופגש גם את השחקנים עידן עמדי וצחי הלוי.

קונאן אובריאן ורונה לי שמעון. יוני ספיר,
קונאן אובריאן ורונה לי שמעון/יוני ספיר

בעונה החדשה עברו של גיבור הסדרה, לוחם יחידת המסתערבים דורון קביליו (ליאור רז), חוזר לרדוף אותו והוא נאלץ לחזור ליחידה כדי להילחם על חייו מול אויב חדש, ערמומי ואכזר. המאבק האלים גורר לתוכו את הדמויות מהעונה הקודמת. כן יצטרפו לסדרה דמויות חדשות שיגלמו תפקידים משני צדי הקונפליקט וביניהם המסתערב בחדש, עידן עמדי. העונה השניה של הסדרה "פאודה" של yes תעלה בסוף השנה לשידור ב-yes, ועונתה הראשונה משודרת בימים אלה ב-190 מדינות ברשת נטפליקס.

עוד באותו נושא

לפני פגישתם: צפו בנתניהו עוקץ את קונאן אובריאן

לכתבה המלאה
קונאן אובריאן וליאור רז על סט צלומי העונה השניה של "פאודה". יוני ספיר,
קונאן אובריאן וליאור רז/יוני ספיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונאן אובריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully