וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד הישראלי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS: מה יהיה שיר השנה?

31.8.2017 / 12:00

מערכת וואלה! תרבות וגלגלצ גאים להכריז על פתיחת המצעד הישראלי של גלגלצ לשנת תשע"ז: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה? דרגו את האמנים והשירים ואולי תזכו בפרס

סטטיק ובן אל, שרית חדד, מצעד שנתי גלגלצ. משה נחומוביץ',
אנשי השנה? שירי השנה? שרית חדד, סטטיק ובן אל תבורי/משה נחומוביץ'

אנחנו לא מצליחים להכיל את ההתרגשות: המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך! מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מה תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

האם עדן בן זקן הצליחה לרגש אתכם? משה פרץ הקפיץ אתכם בפקק מייאש בדרך הארוכה הביתה? "זהב" של סטטיק ובן אל תבורי הזהיב לכם את השנה? "טודו בום" גרם לכם להרגיש יותר הרבה יותר מבסדר? בחרו באמנים ובשירים שבלעדיהם שנת תשע"ז הייתה רק עוד שנה רגילה ונשכחת בחיים שלכם, והשפיעו על התוצאות.

עד אז אנחנו מבטיחים להנעים את זמנכם עם שרשרת של ביצועים מפתיעים לשירים מהשנה, חידונים שיאתגרו אתכם (כמו גם יקשו על אנשים זרים ברחוב), חשיפת רגעים אישיים של כמה מהאמנים הבולטים משנת תשע"ז, ובנוסף סיכומים מחכימים על השנה שהייתה.

לחצו כאן והצביעו למצעד הישראלי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS לשנת תשע"ז

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully