וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרקוס, כרוניקס ופסטיבל מחול: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

31.8.2017 / 0:00

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרוניקס

"הנה באה בעיה", שר כוכב הרגאיי כרוניקס. "הנה נגמרה הבעיה", אומרים בלבם רבבות הורים לילדים לקראת 1 בספטמבר. את סוף היום האחרון של החופש הגדול יכולים ההורים המאושרים לחגוג בהופעתו הראשונה בהולי לנד של כרוניקס, המשלב בין מוזיקת רגאיי שורשית לדאנסהול, ראפ ואר אנ' בי. חודשיים לאחר שהוציא אלבום בכורה, " Chronology" שמו, שזכה לביקורות טובות, ולאחר שקודם לכן שחרר שני אלבומי אי.פי, ושיתף פעולה עם מייג'ור לייזר, שאגי וג'ואי באדאס, הוא מגיע אלינו במסגרת סיבוב בינלאומי מלא בגוד וויבז. כרוניקס, אגב, בחר בכינוי הזה בגלל כינוי אביו, כרוניקל, וגם זה יכול לעודד את ההורים החוששים שאולי לא ישפיעו על ילדיהם.

איפה? מועדון בארבי תל אביב.

מתי? 31 באוגוסט, 1 בספטמבר.

למה? כדי להזכיר לעצמנו שרגאיי הוא לא סתם עוד אלמנט במוזיקת פופ, אלא ז'אנר שמייח בפני עצמו, שאולי ישכיח מכם קצת את הבעיות.

לרכישת כרטיסים

כרוניקס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל צוללן

אם מאסתם בפעילויות קיץ עם הילדים, שוברי הקופות של החופש הגדול משעממים אתכם ואתם עייפים מאכילת ממתקים וסנדוויצ'ים שארזתם לעוד יום פעילות בקיץ, שריינו את שלושת סופי השבוע הקרובים. פסטיבל צוללן למחול עכשווי מציג ברחבי תל אביב מופעי מחול ופרפורמנס מהארץ ומחו"ל, ומבטיח למלא את הזמן הפנוי שלכם בפעילות למבוגרים. יהיה תרבותי.

מתי? החל ב-31 באוגוסט

איפה? תיאטראות, מוזיאונים וגלריות בתל אביב-יפו

למה? כי בקרוב יתחילו חגי תשרי ונצטרך שוב להתמודד עם הבמבה המרשרשת

לרכישת כרטיסים

שתיים שעשוע ורוד, יסמין גודר. יציג בפסטיבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתאום דפיקה בדלת

יש משהו בכתיבה של אתגר קרת שכמעט מתבקש לעבד אותו לתיאטרון. הניסוח היום-יומי המדובר, המרכיבים הפנטסטיים, הסיפורים הקצרים. זו לא הפעם הראשונה שקרת זוכה לעיבוד בימתי ובטח שאינה האחרונה. הפעם מדובר בקובץ סיפורים מספריו השונים, תחת השם "פתאום דפיקה בדלת", ספר שיצא לפני כשבע שנים. עיבדו לתיאטרון עודד ליטמן וצבי סהר שגם ביים, ומשחקים בין היתר יובל סגל, שמחה ברבירו אסף סולומון ועוד. בובנאות וקולנוע על במת הקאמרי.

מתי? 1 בספטמבר

איפה? תיאטרון הקאמרי

למה? ספרות, תיאטרון וקולנוע נפגשים על הבמה

לרכישת כרטיסים

"פתאום דפיקה בדלת", קרת על הבמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נרקוס

סדרות ששמרו על רצף עלילתי לאורך זמן זה לגמרי ניינטיז. למי יש כוח וסבלנות ומספיק ריטלין כדי להיזכר בדמויות שנטשנו לפני 11 חודשים. אחרי שתי עונות שהתמקדו בפבלו אסקובר, מאמצת גם "נרקוס" את הפרעת הקשב של כולנו, ועוברת לעסוק בקרטל קאלי הקטלני והאכזרי בקולומביה. ועכשיו, אחרי שגם סטיב מרפי (בויד הולברוק) המעיק, החליט לפטור אותנו מהווייס אובר המשמים שלו, קשה לחכות להסניף כבר את העונה כולה בנטפליקס.

מתי? 1 בספטמבר

איפה? נטפליקס

למה? כי עוד מימי הסופרנוס אנחנו מאוהבים בארכי נבל.

שובו של ציר הפשע-רשע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת הופעות מחווה לאגדות מוזיקה במוזיאון תל אביב

המיחזור, כידוע, תורם לסביבה. לפעמים – רק לפעמים – גם מיחזור של שירים כגרסאות כיסוי, בתנאי שהדבר נעשה כמו שצריך. במוזיאון תל אביב לאמנות תתקיים סדרת הופעות מחווה לאגדות המוזיקה, בכל ערב שתי הופעות מחווה. ביום רביעי תתקיים מחווה לאריק איינשטיין על ידי להקת הטרנזיסטור בניהולו המוזיקלי של משה לוי (אגב, בהקשר זה נציין שאיינשטיין עצמו לא אהב שמבצעים גרסאות כיסוי לשיריו), וחמי רודנר והמג'יקל מיסטרי בנד במחווה לביטלס; ביום חמישי שי טוחנר וחברים במחווה לבוב דילן וליאונרד כהן, ולהקת Ummagumma במחווה לפינק פלויד; וביום שישי מוני ארנון ורני משען במחווה לסיימון וגרפונקל, ולהקת רוקוויל במחווה לקווין. השמועות גורסות שיהיה רוקנרול.

מתי? 6-8 בספטמבר

איפה? מוזיאון תל אביב

למה? כי אמנים גדולים כמו משה לוי, חמי רודנר ושי טוחנר הם גם מוזיקאים בחסד וגם מיומנים ביציקת תוכן חדש ומעניין בגרסת כיסוי.

הזמנת כרטיסים

מתוך מופע מחווה לאריק איינשטיין של טרנזיסטור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולנוע בסוף אוגוסט

השבוע האחרון של אוגוסט הוא אזור הדמדומים הרשמי של אולמות הקולנוע: התקופה בה להיטי הקיץ הגדולים כבר הופצו והסרטים של עונת הפרסים עוד לא הגיעו. בימים המפוקפקים הללו, נוהגים המפיצים כמו אדם המכין ארוחת ערב עם השאריות שנותרו לו במקרר לפני המשלוח הבא מהסופר, ומעלים לאקרנים תוצרים שמביך להקרין כשמישהו באמת מסתכל.

אז נכון, יש מזגן, ובתי הקולנוע בישראל כבר מזמן הפכו למקרר ענק יותר מאשר היכל תרבותי, אבל זו לא סיבה לטרוח לצאת לראות כותרים גנריים כמו "שומר הראש והמתנקש" או "מעל החוק". עדיף למלא מצברים לקראת הסרטים המרגשים יותר שעוד יבואו בסתיו ובחורף, ולנצל את השבוע האחרון של אוגוסט להתנזרות מפופקורן ומאולמות קפואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully