וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם (כבר לא) מדברים: הוקפאה תכנית האירוח של מוקי בקשת

31.8.2017 / 15:43

התוכנית, העוסקת בריאיונות אישיים, הוקפאה בשל אי התאמה לאישיותו של מוקי, כך נודע לוואלה! תרבות. בימים אלה נבחנים פורמטים נוספים. בקשת סירבו להתייחס לדברים

מוקי. פיני סילוק,
"הפורמטים קשורים בסקרנות של מוקי לפגוש אנשים"/פיני סילוק

הוקפאה תכנית האירוח של המוזיקאי מוקי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, בשנתיים האחרונות צוות הפיתוח של קשת עבד יחד עם מוקי על פורמט מתאים לתכנית ריאיונות אישיים. לוואלה! תרבות נודע שפיתוח התכנית הוקפא בשל "אי התאמה" לאישיותו של מוקי ומאחר ומוקי לא התחבר לפורמט. "לצד זה אנחנו ממשיכים לבחון פורמטים נוספים", מסרה המנהלת האישית של מוקי, רונית ארבל. "כל הפורמטים שאנחנו בוחנים קשורים בסקרנות של מוקי לפגוש אנשים ולדבר איתם על תחומי העיסוק שלהם, ועל מה שמעניין אותם בכל תחומי החיים ולא רק בתחום המוזיקה. גם הדברים שנבדקים היום נבדקים בכיוון הזה".

מוקי, 42, התפרסם כצלע בלהקת שבק ס' המיתולוגית, אולם לאורך השנים, לצד קריירה מוזיקלית הספיק לככב במספר תכניות טלוויזיה. כבר ב-2003 הופיע בעונה הרביעית של סדרת הדרמה "שבתות וחגים". בהמשך אף השתתף יחד עם שי אביבי בעונה הרביעית של "פעם בחיים", תכנית ריאליטי בה נשלחו ידוענים למשך כשבוע לסביבה המנוגדת לדימוי שלהם. מוקי נשלח לישיבת התפוצות סמוך לקבר דוד בירושלים. עוד השתתף לאחרונה בעונה הראשונה של הסדרה "מטומטמת" ששודרה בהוט, לצדה של בת חן סבג.

בקשת סירבו להתייחס לדברים

מוקי. נועה פוירשטיין,
"אי התאמה לאישיותו"/נועה פוירשטיין

מוקי ב"כוכב הבא", מבצע את "ילד של אבא"

  • עוד באותו נושא:
  • מוקי
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully