וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: להקת קאלצ'ר קלאב של בוי ג'ורג' תופיע החורף בישראל

2.9.2017 / 21:40

לוואלה! תרבות נודע כי מתנהלים מגעים מתקדמים עם להקת קאלצר קלאב של בוי ג'ורג' להבאתה להיכל יד אליהו בתל אביב החורף במסגרת סבב האיחוד שלה. הלהקה חתומה בין השאר על הלהיטים "Do You Really Want to Hurt Me" ו-"Karma Chameleon". היא הופיעה בשנות ה-80 בישראל

בוי ג'ורג'. GettyImages
בוי ג'ורג'/GettyImages

מסתמן: להקת האייטיז קאלצ'ר קלאב (מועדון תרבות) של הזמר והיוצר בוי ג'ורג' תופיע בהיכל הספורט ביד אליהו בחורף, כך נודע לוואלה! תרבות. הלהקה חתומה בין השאר על הלהיטים "Do You Really Want to Hurt Me" ו-"Karma Chameleon", ואם המגעים המתקדמים יבשילו היא תופיע כאן במסגרת סיבוב האיחוד העולמי שלה. קאלצ'ר קלאב הופיעה בישראל בימי הזוהר שלה, בשנת 1985. ג'ורג' הופיע סולו בישראל בשנת 2011 כאורח בהופעתו של המפיק מארק רונסון בגני התערוכה בתל אביב, בעקבות להיטם המשותף "Somebody To Love Me". שנה קודם לכן תקלט בישראל במסיבה גדולה שארגן המפיק שמעון שירזי בחוות רונית.

המוזיקאי בוי גורג' נולד לפני 56 שנה בלונדון, בשם ג'ורג' אלן או'דאוד, בן להורים איריים. סגנון לבושו הייחודי עורר את תשומת לבו של המפיק המוזיקלי מלקולם מקלארן, ודרכו חבר בשנת 1981 ללהקת "באוו וואו וואו" תחת הכינוי "לוטננט לאש". לאחר זמן קצר פרש ממנה והקים באותה שנה להקה משלו, קאלצ'ר קלאב. בשנת 1982 הוציאה הלהקה את אלבום הבכורה שמכר מעל ל-5 מיליון עותקים ברחבי העולם. להיטם הראשון היה "Do You Really Want to Hurt Me", שכבש את המקום הראשון במצעדי הסינגלים ב-12 מדינות. אלבומה השני של הלהקה יצא בשנת 1983 ונחשב למצליח ביותר, עם מכירות של 9 מיליון עותקים ברחבי העולם. באלבום הופיע להיטם הגדול ביותר, "Karma Chameleon", שהגיע למקום הראשון ב-16 מדינות והפך לסינגל הנמכר ביותר בבריטניה באותה שנה.

בוי ג'ורג', ינואר 1984. GettyImages
בוי ג'ורג'/GettyImages

ג'ורג' בלט בהופעתו המוחצנת, שכללה איפור כבד ובגדים יוצאי דופן, שיחד עם קולו הגבוה שילבו גבריות ונשיות בתקופה שבה הדבר היה פחות מקובל להתלבש באופן אנדרוגיני. בגיל 21 כבר נחשב לאייקון תרבות ולכוכב בינלאומי. למרות הצלחת להקת קאלצ'ר קלאב, צצו בה מתחים במערכת היחסים בין חבריה. לאחר הופעה חגיגית באלברט הול באנגליה, לציון 20 שנה להקמתה, הלהקה התפרקה שוב וג'ורג' טען שהוא מסרב לאיחוד נוסף.

אולם בשנת 2014 התאחדה להקת קאלצ'ר קלאב, והודיעה על אלבום חדש ועל סבב הופעות. היא קבעה 11 הופעות באנגליה. הלהקה טסה לספרד להקלטות שנמשכו שבועיים. האלבום תוכנן לצאת ב-2015, מה שלא קרה בסופו של דבר. ביולי 2014, הלהקה היתה אמורה לקים מופע בן שעתיים בטקס פתיחת משחקי חבר העמים הבריטי בגלאזגו. רוי היי לא הופיע עם הלהקה כי החלים מניתוח בברך. בסופו של דבר הלהקה ביצעה רק שני שירים. באמצע נובמבר 2014, יומיים לפני פתיחת סבב 21 ההופעות בארצות הברית ובאירופה, קאלצ'ר קלאב הודיעו כי הם מבטלים את סבב ההופעות מכיוון שג'ורג' סובל מבעיות קשות בגרונו. בסופו של דבר, ביולי 2015 החלו בסבב ההופעות קטן יותר, בקנדה. בעקבות הצלחתו, חברי הלהקה המקוריים השיקו ב-2016 סבב הופעות נרחב שכלל 40 ערים, שהחל באוסטרליה, המשיך ביפן והגיע לארצות הברית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קריירת הסולו של ג'ורג' זינקה בשנת 1984, כשנבחר על ידי בוב גלדוף להשתתף בהקלטת הלהיט "Do They Know It's Christmas?", עם כוכבים בריטים רבים, כחלק מפרוייקט הבנד אייד. אלבום הסולו הראשון שלו יצא לפני 30 שנה, בעודו נאבק בהתמכרותו לסמים, וכלל את הלהיט "Everything I Own". ג'ורג' לא הצליח לשחזר את ההצלחה הגדולה של קאלצ'ר קלאב. בשנת 1989 הקים חברת תקליטים משלו. שלוש שנים לאחר מכן, ביצע את שיר הנושא של הסרט "משחק הדמעות", "The Crying Game" שהופק על ידי פט שופ בויז. קריירת הסולו שלו לא המריאה. בסוף שנות התשעים שיתף פעולה עם אמנים שונים, ובהם קניה ווסט ורובי וויליאמס.

לאורך השנים, פיתח קריירה שנייה כדי ג'יי. לאורך השנים, שמו נקשר לפרשיות פלילות. בנוסף למעצריו על אחזקת מריחואנה וקוקאין, בשנת 2006 ריצה עונש של עבודות שירות במחלקת התברואה של ניו יורק לאחר שהורשע בדיווח כוזב על שוד בדירתו. שנתיים לאחר מכן הורשע בכליאה ובהכאתו של נער ליווי בדירתו שבלונדון, וב-2009 נידון ל-15 חודשי מאסר אך בפועל ריצה ארבעה חודשים. בינואר 2016 הצטרף ג'ורג' כמנטור לתכנית "דה וייס אנגליה", תוך החלפת טום ג'ונס, ועזב את את התפקיד לאחר עונה אחת. לאחר מכן השתתף בתוכנית "דה וייס אוסטרליה", ובתוכנית הריאליטי " The Celebrity Apprentice" ברשת אן. בי. סי.

(עדכון אחרון: 00:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully