וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאוד מכוער": זמרת הצטלמה בתמונות סקסיות וחושפניות באנדרטה לזכר השואה

5.9.2017 / 0:03

כוכבת הפופ הרומנייה, סוניה, סופגת ביקורת קשה לאחר שהעלתה לאינסטגרם תמונות שלה בביגוד מינימלי, שצילמה באנדרטת הזיכרון לקורבנות השואה. הגולשים זועמים: "אנשים הומתו בגז ואת מראה את התחת?"

Xonia feat Sonny Flame - Jiggling

כוכבת פופ רומנייה עוררה בחודש האחרון סערה אדירה, לאחר שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה תמונות חושפניות - שצולמו באנדרטת השואה בבוקרשט. סוניה (או בשמה המקורי: לורדנה סאקלרו), כוכבת גדולה ברומניה, ספגה ביקורות קשות אחרי פרסום התמונות, ורבים מעוקביה החלו לתהות האם היא מודעת בכלל לכך שהצטלמה באנדרטה.

חלקם אף תהו מדוע השומרים באנדרטה אפשרו לה לצלם שם את התמונות הפוגעניות. "האנשים האלה הומתו בגז ואת הולכת ומראה את התחת שלך באנדרטה לכבודם?", כעס אחד הגולשים, "זה מכוער, מאוד מכוער".

סוניה טרם השיבה לביקורות נגדה, ומצד שני גם לא הורידה את התמונות מהאינסטגרם שלה. על פי דיווחים ברומניה, היא אף מתכוונת להשתמש באחת מהן כתמונת רקע לאלבום החדש שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

באופן כללי, מי שמעוניין לקיים פעילות מסחרית באנדרטה, כולל צילום תמונות וסרטונים, אמור לבקש ראשית אישור מהמוסד ללימודי שואה ברומניה. הדוברת של המוסד אמרה: "ננתח את המצב וננסה להבין בדיוק מה קרה, כי אנחנו לא מסכימים לאפשר לציבור להצטלם שם".

אנדרטת השואה בבוקרשט הוקמה ב-2009 כדי לכבד את זכרם של כמעט 300,000 יהודים מרומניה שנספו בשואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully