וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו בבכורה בינלאומית לסינגל החדש של לינה מח'ול, "I Wore It Better"

5.9.2017 / 0:00

לאחר שהוזמנה להצטרף לסיבוב ההופעות של להקת הבנות הבריטית ליטל מיקס וקודם לכן זכתה לשבחים מאלישה קיז, זוכת העונה השניה של "דה וייס", לינה מח'ול, מוציאה סינגל בינלאומי חדש, "I Wore It Better" שמו. האזינו לו בבכורה

צילום: רן יחזקאל

זוכת העונה השנייה של התוכנית "דה וייס", לינה מח'ול, ממשיכה להצדיק את הכינוי שניתן לה בתקשרות – לינה מחו"ל. היא מוציאה סינגל בינלאומי חדש, "I Wore It Better" שמו, בהפקתו של Knightstarr ואתם מוזמנים להאזין לו בבכורה בוואלה! תרבות.

באפריל 2016, כשלוש שנים לאחר זכייתה ב"דה וייס", מח'ול הוציאה סינגל בינלאומי ראשון, "This Ain't About You" שמו, ואחריו את הסינגל "Dance Sucker", שניהם הגיעו לטופ 10 במצעד הקלאב והפופ של "מיוזיק וויק" הבריטי. השנה הוציאה את הסינגל "Can't Keep Fallin'", שזכה עד כה לרבע מיליון צפיות ביוטיוב. בספטמבר 2016 חיממה מח'ול את הופעתם של קווין ואדם למברט בתל אביב, ובדצמבר באותה שנה גרסת הכיסוי של מח'ול לשיר "Holy War" של אלישיה קיז זכה לתגובה נלהבת מקיז עצמה ברשתות החברתיות.

לינה מחול. רן יחזקאל,
חו"ל, חו"ל, חו"ל, זה פה ממש ממול: לינה מח'ול/רן יחזקאל

מח'ול הופיעה בין השאר בברצלונה, ניו קאסל, רוצ'סטר, בירמינגהם וצ'סטרפילד. הישג מרשים במיוחד הוא ההזמנה שקיבלה להצטרף לסיבוב ההופעות של להקת הבנות הבריטית ליטל מיקס. בנוסף נבחרה לחמם את הופעתו של וויל סמית' בפסטיבל המוזיקה הבריטי "Live Wire".

האזינו למעלה בבכורה לסינגל "I Wore It Better" של לינה מח'ול.

  • עוד באותו נושא:
  • לינה מחול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully