וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הביטחון הנחה את מפקד גל"צ החדש לאסור השמעת שירים של סרבני מצפון

4.9.2017 / 20:30

מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ הונחה על ידי שר הביטחון ליברמן לאסור על השמעת שירים של זמרים שהיו סרבני מצפון בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ, לאסור לראיין אותם, להשמיע הרבה יותר שירים ים תיכוניים, ולגייס יותר חיילים מהפריפריה ומקרב יוצאי חבר העמים, כך פורסם בחדשות 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפקד גלי צה"ל החדש, שמעון אלקבץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפקד גלי צה"ל החדש, שמעון אלקבץ, שנכנס לתפקידו ביום שישי, הונחה על ידי שר הביטחון אביגדור ליברמן היום לבצע מספר שינויים בתחנה, ובהם איסור על השמעת שירים של זמרים שהיו סרבני מצפון בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ וכן איסור לראיין אותם, כך פורסם הערב בחדשות 2.

אלקבץ קיים היום (שני) עם שר הביטחון ליברמן פגישת עבודה ראשונה, והשר הנחה אותו גם להשמיע בתחנה יותר שירים ים תיכוניים; לגייס אליה יותר חיילים מהפריפריה ויותר יוצאי חבר העמים מתוך מטרה לגוון את תמהיל החיילים. עוד פורסם על כוונה להעביר את התחנה מיפו לירושלים.

הנחת אבן פינה לבית המורשת ללוחם הדרוזי במעמד שר הביטחון, השייח' מוואפק טריף והתורם חיים סבן, בכפר כיסרא-סמי. אייל מרוגלין, מערכת וואלה! NEWS
שר הביטחון איבגדור ליברמן/מערכת וואלה! NEWS, אייל מרוגלין

בתפקידו הקודם אלקבץ היה סמנכ"ל חטיבת הרדיו בתאגיד השידור "כאן", ולאחר הפרסום על מועמדותו לתפקיד מפקד גל"צ עזב את התאגיד. הוא הגיע לשלישייה הסופית במכרז למפקד התחנה ביחד עם מנהלת התוכניות של התחנה, מאיה להט קרמן, ויועץ התקשורת יהושע מור-יוסף, המשמש גם כיחצ"ן חיצוני של גל"צ. אלקבץ נכנס החודש לתפקידו לאחר פרישתו של המנהל הנוכחי, ירון דקל, שסיים את הקדנציה המוארכת שלו כעבור 5 וחצי שנים. זאת לאחר שהוחלט להאריך את כהונתו בחצי שנה בינואר האחרון.

גלי צה"ל ושר הביטחון סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully