וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בנד ו"טיול אחרי צבא": 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

7.9.2017 / 0:09

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כולנא

האירוע "כולנא", שכותרת המשנה שלו היא "כך נשמע המזרח התיכון שכולנו חולמים", יתקיים כחלק מפסטיבל המוזיקה "מקודשת" בירושלים. חלקו הראשון יציג מעצב אופנה מעמאן, מעצב גרפי מטהראן ולהקה מביירות שלא ינכחו פיזית באירוע אבל יוצגו על מסך. בחלק השני והעיקרי יתקיים מופע מוסיקלי של תזמורת ירושלים למוזיקה ממערב וממזרח, בניצוחו של תום כהן, ובהשתתפות נסרין קדרי, דיקלה, מוחמד מוגרבי, זיו יחזקאל, לונא אבו נסאר, כאמל סולימאן ואפו סהגיאן, עם יצירות ישנות וחדשות. ובחלק השלישי והאחרון - אפטר פארטי שיוביל הליין של רם שפינוזה, מחוזק בנבחרת די ג'אים, מחצות ועד שעות הבוקר המוקדמות.

מתי? 7 בספטמבר. פתיחת הדלתות ותערוכה דיגיטלית בשעה 18:00, ומופע פותח בשעה 19:00

איפה? גן מיטשל, סמוך לחוצות היוצר בירושלים

למה? כי ערבים טובים הם ערבים חיים, כמו הערב הזה עם הופעה חיה של אמנים מסלסלים גדולים ובהם הדיוות נסרין ודיקלה

לרכישת כרטיסים

"חייאתי" מתוך האלבום של נסרין קדרי. תופיע גם

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רדסטוק

הוא סקסיסט, הוא שוביניסט, הוא אנרכיסט, אבל הוא לא חלטוריסט. רד אורבך, סולן להקת רד בנד, משיק את פסטיבל רדסטוק הראשון, שבו תארח להקת הבובות את אהוד בנאי, ברי סחרוף, הדג נחש, ג'יין בורדו ואמיר דדון. בריאיון לוואלה! תרבות לקראת האירוע סיפר אורבך על ההשראה שנתן לו פסטיבל וודסטוק ביצירת הרדסטוק: "הסתכלתי על ג'ימי הנדריקס, שינוח על משכבו בשלום, ואמרתי: 'אלוהים, הבחור הזה, מקבל יותר *** מכל דבר בכדור הארץ! אני חייב להשיג לעצמי כמה מהן".

מתי? 9 בספטמבר

איפה? אמפי לייב ראשון לציון

למה? כי תהיה נבחרת אמנים חלומית, ומסתמן בובה של לילה (סליחה, לא יכולנו להתאפק)

לרכישת כרטיסים

"רדסטוק". יהיה לוהט

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"טיול אחרי צבא"

ביום ראשון עלתה בערוץ כאן 11 סדרת המסע הדוקומנטרית "טיול אחרי צבא" בהובלת שני המוזיקאים פבלו רוזנברג וגל תורן, ושברה את שיאי הרייטינג של התאגיד מאז שהוקם. הפרק הראשון היה מעולה, וגם ההמשך צפוי להיות כזה. זו סדרה חכמה, מצחיקה, מרעננת וכיפית. הנופים המרהיבים של הודו והסיפורים שנאספים מסביב הם רק תפאורה לכימיה המושלמת בין רוזנברג ותורן. הם יודעים להרים זה לזה, להצחיק זה את זה ולייצר דיאלוגים קורעים, מרגשים וכנים. לצפות ולהתענג.

מתי? ימי ראשון בשעה 21:00

איפה? כאן 11

למה? כי היא עושה חשק לחזור ולטייל בהודו באופן בהול

"טיול אחרי צבא", לא לצעירים בלבד

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחווה לעודד תאומי

תיאטרון הקאמרי חוגג שמונים שנה לשחקן הוותיק עודד תאומי. המופע החד פעמי הזה מעלה על במה אחת רפרטואר עשיר של שחקנים בהם גילה אלמגור, דביר בנדק, נתן דטנר, תיקי דיין, סנדרה שדה ועוד שורה ארוכה של יוצרים ואנשי תיאטרון שכיכבו לצידו של תאומי לאורך השנים. נפש השחקן שבו חזקה יותר מכל מצב בריאותי, ולמרות כיסא הגלגלים אליו הוא מרותק, הוא יגיע לחגיגות ויהיה חלק מהאירוע. וגם אנחנו.

מתי? 8 בספטמבר, 11:00

איפה? תיאטרון הקאמרי, אולם 1

למה? בגלל הכריזמה

לרכישת כרטיסים

עודד תאומי מזמין אתכם ליום ההולדת שלו. לחיי שמונים השנים הבאות

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוג'ק הורסמן

אם נהיה כנים לגמרי, יש הרבה סיבות לבחור לדלג על העונה החדשה של "בוג'ק הורסמן". מי צריך את ההתבוננות הפנימית הנוראית הזאת, ההכרה בעליבותו של הקיום והמרדף הבלתי אפשרי אחרי האושר – כשאפשר לקבל את כל אלה מהאזנה לטבח שעושות נועה קירל ואגם בוחבוט ביצירות של דני סנדרסון? ובכל זאת, אחרי עונה שלישית מופתית, סדרת האנימציה של נטפליקס היא אחת היצירות הכי מאתגרות ועמוקות על המסך הקטן. ואחרי הרף הגבוה (והחור הגדול בלב) שהותירה אשתקד, הציפיות ממנה מרגישות כאילו העולם כולו מונח על כתפיו הצנומות של סוס דיכאוני אחד.

מתי? החל ב-9 בספטמבר

איפה? נטפליקס ישראל

למה? כי הקיום הוא שום דבר והגיע הזמן להכיר בזה

"בוג'ק הורסמן". סוס מדבר, חתולה וכלב נכנסו לבר

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפיזודס

העונה הראשונה של הקומדיה הזו גילמה הבטחה גדולה: סקס אפיל של הוליווד פינת המבטא הבריטי הסקסי, דמויות שמודעות לעצמן וקצב עריכה מדויק; ואם לא די באלה - רפרנסים מענגים ל"חברים" המיתולוגית. ובכן, כל אלה עומדים כנגד הסדרה כבר כשהגיעה העונה השנייה. הבדיחות על "חברים" בעיקר מעוררות חשק לצפות בה שוב במקום ב"אפיזודס", ההצצה לתוך הוליווד מזכירה שב"הפמליה" וב"לארי סנדרס" עשו את זה טוב יותר, ובשביל המבטא הבריטי אנחנו מעדיפים לרכוש כרטיס בכיוון אחד ללונדון. אומרים שהטלוויזיה שם מצוינת.

מישהו נכשל בסלקציה ונתן לעוד ועוד עונות של "אפיזודס" להתקיים, עם תסריט מופרך וטוויסטים חסרי כל היגיון, והרי לכם עונה רביעית אחת יתר מדי. "קומדיות לא צריכות להיות מצחיקות יותר", הם אומרים כבר בפרק הראשון, ומקיימים.

"אפיזודס". עדיף "חברים". בעצם עדיף לכבות את הטלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully