וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: האיש מאחורי מכירות "פאודה" ו"החממה" לנטפליקס בשיחה עם וואלה! תרבות

6.9.2017 / 11:08

אדם ברקוביץ', ראש חטיבת הטלוויזיה של סוכנות האמנים הגדולה בעולם, מספר ליעקב אילון על המכירות של "פאודה" ו"החממה" לנטפליקס, ומסביר מה הופך את הטלוויזיה הישראלית לסחורה כה חמה בעולם

עריכת וידאו:ניר חן

ביום שישי הקרוב תעלה בנטפליקס ברחבי העולם "אקדמיית החממה", עיבוד אמריקאי-ישראלי לסדרת הלהיט המקומית "החממה". על מכירתה לענקית הסטרימינג היה אחראי אדם ברקוביץ', ראש חטיבת הטלוויזיה של סוכנות האמנים הגדולה בעולם - CAA, שגם לקח חלק במכירת "פאודה" בגרסתה המקורית. בשיחה עם יעקב אילון באולפן וואלה! NEWS, מסביר ברקוביץ' מה הופך את היצירה המקומית לסחורה חמה בנכר. "בישראל התקציבים מאוד נמוכים אז התוכנית בנויה סביב הדמויות והעומק והבנייה של הדמויות, בניגוד לסצנות אקשן וסצנות עתירות תקציב", אומר ברקוביץ'.

עוד הוסיף ברקוביץ' והדגיש עד כמה הוא גאה במכירת שתי הסדרות. "אני למעשה מכרתי את פאודה לנטפליקס, וזה הפורמט הליניארי הישראלי הכי מצליח בעולם, במובנים של לא-ישראלים צופים בתכנית טלוויזיה ישראלית. ואם נדבר על התכנית הזו רגע – אני מאוד מאוד גאה בה, למרות שמכרתי הרבה תכניות בקריירה שלי. כי בתוכנית הזו כעת העולם יכול לראות שהסכסוך הפלסטיני-ישראלי מאוד מורכב, ואתה לא יכול רק להאשים את ישראל, ואתה לא יכול רק להאשים את הפלסטינים. יש בני אדם בשני הצדדים שיש להם רגשות, והם נאבקים בבעיה מאוד אמיתית וסבוכה, ועכשיו הרבה יותר אנשים יודעים את זה מאשר שאי פעם ידעו".

באשר ל"החממה" הדגיש ברקוביץ' את החשיבות בהיותה הסדרה הישראלית הראשונה שנמכרה לעיבוד חדש בנטפליקס - בכך נפתח השוק המסוים הזה לטלוויזיה ישראלית. "שנית, התכנית צולמה בישראל אז שחקנים אמריקאים הגיעו לישראל", הוא אומר. "הם זכו לראות כמה המדינה יפה ומה יש לה להציע. עכשיו הם ילכו הביתה ויספרו לכל החברים שלהם איזו מדינה נהדרת היא ישראל, בניגוד לקריאה בעיתונים שישראל היא לא כזו מדינה נהדרת".

צפו למעלה בריאיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully