וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של עידן: "Veep" תסיים את דרכה בתום העונה השביעית

7.9.2017 / 9:05

אחת הקומדיות האהובות והמוצלחות של השנים האחרונות, תרד מהמסכים ב-2018. ההחלטה התקבלה במשותף על ידי המפיק בפועל של הסדרה, והכוכבת ג'וליה לואי-דרייפוס. "אנחנו לא רוצים להיות משעממים", הסבירו, "זה חמוץ-מתוק, אבל נכון"

Veep עונה 6, ג'וליה לואי-דרייפוס, טוני הייל, אנה קלמסקי, ריד סקוט, סם ריצ'רדסון. HBO,
הסיבוב האחרון של סלינה מאייר. ג'וליה לואי דרייפוס מתוך "Veep"/HBO

"Veep", קומדיית הדגל עטורת הפרסים של HBO, תעשה את סיבוב הפרידה שלה מהטלוויזיה בשנה הבאה. ההחלטה לסיים את הסדרה בעונה השביעית התקבלה במשותף על ידי המפיק בפועל דיוויד מנדל, והכוכבת ג'וליה לואי דרייפוס. "זה הפך להיות ברור שהעונה הזאת צריכה להיות האחרונה", הסבירה דרייפוס בריאיון להוליווד ריפורטר, "אנחנו לא רוצים לחזור על עצמנו או להישאר מעבר למה שצריך. לסיפור יש סיומת שמרגיש כמו סיום הסדרה".

לואי-דרייפוס זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האמי עבור כל אחת מעונות הסדרה, והפכה בזכותה לשחקנית המעוטרת ביותר בתולדות האקדמיה האמריקאית (לדרייפוס זכייה נוספת כשחקנית ראשית עבור "כריסטין הישנה", וכן כשחקנית משנה ב"סיינפלד"). "בואו נודה בזה, זה היה תפקיד חיי", סיכמה בפשטות את המשמעות של הסדרה עבורה. הסדרה עצמה הייתה מועמדת 6 פעמים בקטגוריית הקומדיה, וזכתה פעמיים. "זה דבר טבעי מאוד לעשות", סיכם מנדל, "אנחנו לא רוצים להיות משעממים. זה חמוץ-מתוק, אבל נכון".

אמי 2014, ג'וליה לואי-דרייפוס, Veep. GettyImages
תפקיד חייה. לואי-דרייפוס בטקס האמי 2015/GettyImages

את הצלחתה ומקומה בפנתיאון הטלוויזיה האמריקאית, חייבת "Veep" ליוצר, ארמנדו יאנוצ'י. הבמאי-תסריטאי הסקוטי, שהיה מועמד לאוסקר על "בסוד העניינים" מ-2009, העניק לסדרה את הקצב הרצחני של בדיחות והעלבות שהפכו לסמל הזיהוי שלה. למעשה, עד בואה של "ריק ומורטי", החזיקה הסדרה בשיא לכמות הבדיחות לדקה. יאנוצ'י עזב את "Veep" בתום העונה החמישית, והותיר את ניהול השתיים האחרונות בידיו של מנדל.

העונה האחרונה של "Veep" צפויה לעסוק במסע הבחירות הרביעי של סלינה מאייר לנשיאות, כשהפעם יעמוד מולה לא אחר מאשר ג'ונה ראיין. "אני כל כך מתרגש לקראת מה שצפוי לנו, ומה שהצופים יחשבו על מה שבישלנו עבורם", סיפר מנדל.

תאריך רשמי לעונה השביעית של "Veep" טרם נקבע, אך סביר להניח שהעונה תדבוק במשבצת השידור הקבועה שלה בלוח השנה, ותחזור למסכים באפריל ל-10 פרקים אחרונים בהחלט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב המוחות בין ג'ונה לסלינה מתחיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • veep

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully