וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות: "טראמפ ביקר אותי בתחרות מיס עולם - הייתי לבושה"

7.9.2017 / 11:00

הכוכבת הישראלית העניקה ריאיון נרחב לפודקאסט עונת הפרסים של ההוליווד ריפורטר, וסיפקה אנקדוטות מסקרנות מהקריירה שלה. בין היתר על התפקיד הענק שהפסידה ברגע האחרון, וההצלחה העצומה של "וונדר וומן"

גל גדות. GettyImages
גל גדות בטקס פרסי ה-MTV/GettyImages

עונת הפרסים הארוכה של הוליווד יצאה רשמית לדרך עם שלושת הפסטיבלים היוקרתיים: ונציה וטלורייד (שכבר בעיצומם) וטורונטו, שיצא לדרך היום (חמישי). בששת החודשים נשמע שוב ושוב את שמות המועמדים והסרטים החמים, וכדאי שנתרגל כבר מעכשיו - גל גדות תהיה אחת מהם. הכוכבת של "וונדר וומן" - אחד מחמשת סרטי הגיבורים המצליחים בהיסטוריה עם למעלה מ-800 מיליון דולר - העניקה ריאיון נרחב לפודקאסט עונת הפרסים של ההוליווד ריפורטר, וסיפקה כמה כותרות מסקרנות.

השיחה עם גדות עסקה בילדותה בתל אביב, והמעבר הלא מתוכנן לעולם הדוגמנות בגיל 18. "זה הפחיד אותי נורא. הרגשתי מוצפת", סיפרה על המסע לטקס מיס עולם בעקבות זכייתה בתחרות מלכת היופי של ישראל. "אני זוכרת שדונלד טראמפ היה שם... הוא לחץ לכולן ידיים ואז הציג את עצמו", סיפרה גדות לפני שהבהירה, "הייתי לבושה כמובן". בהמשך הודתה גדות שההחלטה ללמוד משפטים ויחסים בינלאומיים במקביל לקריירת הדוגמנות שלה הייתה "הדבר הגרוע ביותר שיכולתי לעשות לעצמי אי פעם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ללמוד ולדגמן היה הדבר הכי גרוע שיכולתי לעשות לעצמי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכוכבת הישראלית סיפרה שהניסיונות הראשונים של סוכנות הדוגמנות לשדך לה תפקידי משחק, נתפסו בעיניה כלא רציניים. היא הרגישה לא מוכנה לגלם תפקידים באנגלית, אבל הסכימה לבסוף ללכת לאודישנים. "זה היה מרתק, כל כך הרבה יותר מרגש מללכת לבית ספר למשפטים", התבדחה גדות לפני שהעידה כי המשחק בסדרות ישראליות היה "בית הספר למשחק הטוב ביותר עבורה".

על אף שזכתה לתפקיד קטן ב"מהיר ועצבני", גדות מעידה שזכתה לכמות מוגבלת מאוד של הצעות. "היו לי כל כך הרבה 'כמעט' לעשות דברים גדולים, תפקידי ענק, אבל לא הייתי שם מספיק גדול", היא מספרת ומוסיפה אנקדוטה מפתיעה לגבי "מקס הזועם: כביש הזעם" המצליח מ-2015. גדות, כך מסתבר, הייתה אחת משתי המועמדות הסופיות לתפקיד פיוריוסה בסרט. "זה היה כל הזמן אני ו'השם הגדול' ראש בראש", היא מעידה. בסופו של דבר הלך התפקיד לשרליז ת'רון וגדות מצאה את עצמה אובדת עצות. "זה הגיע לנקודה שאמרתי: 'אני לא רוצה לעשות את זה למשפחה שלי. אם זה לא עומד לעבוד, למה להתעקש?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל גדות בכנס קומיק קון, סן דייגו, יולי 2017. וידאו: אתר מגזין וראייטי, GettyImages
כבר חשבה על פרישה לפני שתפקיד חייה התגלגל אליה/GettyImages, וידאו: אתר מגזין וראייטי

גדות כבר עמדה בפני החלטה על פרישה, כששיחת טלפון שינתה את חייה. "שבוע לפני הטיסה שלי חזרה לישראל, התקשרו אליי מאולפני וורנר והציעו לי להיבחן לפרויקט סודי". גדות הופיעה לאודישן, הקריאה את הטקסט שנמסר לה בפני הבמאי זאק סניידר, ואז שבה לישראל. שבועות ספורים לאחר מכן, התבשרה שהיא מועמדת לתפקיד ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", והתבקשה לשוב לאודישן נוסף עם בן אפלק. "חשבתי לעצמי: מה לעזאזל קורה פה?", היא נזכרת.

אחרי שהידיעה על ליהוקה לתפקיד וונדר וומן דלפה לתקשורת, זכתה גדות לגל של ביקורות ממעריצי קומיקס, אותם היא מכנה "טרולים" בריאיון. "מה שבלט עבורי במיוחד היה האופן שבו הם שפטו את המראה שלי. היה להם הרבה מה לומר על החזה שלי והישבן הקטן שלי. כולם דיברו על 'למה אין לי חזה גדול'. מעולם לא חשבתי שזה עניין חשוב עבור וונדר וומן. חשבתי שהדבר החשוב ביותר הוא יכולת המשחק. הדבר החשוב ביותר עבורי היה שהיא כמובן חזקה ועצמאית ורבה עוצמה, אבל באותה מידה יש בה חום ורציתי להפוך אותה למישהי שאפשר להזדהות איתה".

פטי ג'נקינס. GettyImages
התחברו מהרגע הראשון. פטי ג'נקינס/GettyImages

את חוויית הצילומים של "וונדר וומן" מתארת גדות כמוצלחת בגלל החיבור המיידי עם הבמאית, פטי ג'נקינס. "היה לנו חיבור מהרגע הראשון שבו ישבנו יחד והתחלנו לדבר. פטי היא האדם הטוב ביותר שיכול היה להיבחר לתפקיד". ומה לגבי ההצלחה העצומה של הסרט. "אני עדיין מעכלת את זה", מודה גדות, "אבל אני גאה כל כך. לא יכולתי להיות יותר שמחה ואסירת תודה".

לסיכום התייחסה גדות ל"ליגת הצדק", בכיכובה, שיגיע לאקרנים בנובמבר הקרוב. "אתם עומדים לחזות בוונדר וומן בולטת הרבה יותר", היא מבטיח, "יהיה הרבה יותר ממנה ב'ליגת הצדק'. להאזנה לריאיון המלא לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully