וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"געגוע" זכה בפרס חביב הקהל במסגרת ימי ונציה

אבנר שביט, ונציה

8.9.2017 / 21:02

סרטו של שבי גביזון הוכתר כחביב הקהל בטקס חלוקת הפרסים של ימי ונציה, מסגרת צד של הפסטיבל האיטלקי. הסרט יצא לאקרנים בישראל בסוף השבוע האחרון

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: רגע הכרזת הפרס. צילום: אבנר שביט)

פסטיבל ונציה מתקרב לסיומו, והיום (שישי) התקיים טקס חלוקת הפרסים של ימי ונציה, מסגרת צד של האירוע. "געגוע", סרטו של שבי גביזון, זכה בפרס חביב הקהל.

הסרט, שיצא בסוף השבוע לאקרנים בישראל, מציג את סיפורו של גבר הנפגש עם אהובתו משכבר הימים, והיא מנחיתה עליו שתי בשורות מטלטלות לגבי עברו ועתידו. מככבים: שי אביבי, אסי לוי, נטע ריסקין ואחרים.

בעת הכרזת הפרס, גביזון כבר היה בדרכו לפסטיבל טורונטו ולכן לא נכח בטקס. הוא הסתפק בהודעת וידאו קצרה, בה אמר: "פרס הקהל הוא הפרס הכי חשוב. תודה רבה לכם. אני אוהב אתכם". דבריו התקבלו במחיאות כפיים בידי הקהל באירוע.

הבכורה הבינלאומית של הסרט התקיימה ביום רביעי האחרון והסתיימה בתשואות נלהבות ובתגובות חמות של מנהלי פסטיבלים אחרים מרחבי העולם. הפרס אמור לסייע ל"געגוע" בהפצתו באיטליה וברחבי העולם. משימה קרובה נוספת של "געגוע": הוא מועמד ל-13 פרסים בטקס האופיר, שיתקיים בעוד כשבוע וחצי.

מחר (שבת) יתקיים טקס חלוקת הפרסים של התחרות הרשמית של הפסטיבל. "פוקסטרוט", סרטו של שמוליק מעוז, נחשב פייבוריט אפשרי לאחד הפרסים.

פסטיבל ונציה 2017.
גביזון כבר היה בדרך לטורונטו, אז שלח הודעת וידאו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיטלקים עפו. מתוך "געגוע"/מערכת וואלה!, צילום מסך
געגוע.
מוונציה לטורונטו. מתוך "געגוע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully