וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב האינדי Low Roar יופיע ב-11 בנובמבר בבארבי תל אביב

10.9.2017 / 11:00

הרכבו של ראיין ג'וזף קארזיחה, לשעבר סולן Audrye Sessions, נוסד בעקבות הבדידות שחש ממעברו מקליפורניה לאיסלנד. יצירתו קודרת וקולו הרך מתארים את המעבר הזה, ואלבומו האחרון נכתב במהלך שהות שלו במדינות רבות בהן הופיע והקליט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראיין קארזיחה, Low Roar/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכב האינדי Low Roar יופיע בישראל ב-11 בנובמבר במועדון בארבי בתל-אביב. ההרכב נוסד על ידי ראיין ג'וזף קארזיחה, לשעבר סולן הרכב האינדי רוק מקליפורניה, Audrye Sessions שמו, בעקבות הבדידות שחש לאחר המעבר שלו בשנת 2010 מקליפורניה לאיסלנד הקפואה.

בנובמבר 2011 הוציא קארזיחה את אלבום הבכורה תחת השם Low Roar. שני אלבומיו הראשונים והאפלים משהו, "0" ו-"Low Roar" שמם, עוררו עניין ברשתות החברתיות ובערוצי מוזיקה ובעקבות כך הוחתם בלייבל העצמאי Nevado Music, שבו הוציא את אלבומו השלישי תחת השם לואו רואר, "Once In a Long, Long While" שמו, ששוחרר באפריל.

יצירתו הקודרת מתארת בן השאר את האתגרים במעבר לארץ זרה, מציאת עבודה ותמיכה במשפחתו על די כתיבת שיר בכל יום. המוזיקה מורכבת מקולו העדין ושכבות של גיטרה, נבל, הרמוניום, כלי הקשה וקלידים. את המוזיקה מלחין ריאן במהלך סיבובי הופעות והקלטות ברחבי העולם. האלבום האחרון נכתב במהלך השהות שלו בשבדיה, מקסיקו, החוף המערב בארצות הברית ובפולין, אליה עבר אשתקד. יש שמשווים את היצירה שלו למוזיקה של סיגור רוס ול-Sóley.

מפיקי הופעתו בישראל הם Zuzz אייג'נסי, האחראים גם על הבאתם לישראל של סיגרטס אפטר סקס, פיצ'ס ופונד. מחירי כרטיסים: 159-180 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully