וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיק של סטטיק ובן אל בריאיון חושפני: "חשבתי ש'זהב' שיר גרוע"

12.9.2017 / 5:10

"המנהל שלנו אמר לנו 'בשום פנים אתם לא מוציאים את 'סלסולים'. זה מזרחית וזה מחזיר את בן אל אחורה'", "הייתי בטוח ש'זהב' ייכשל כי הוא היה גרוע": ג'ורדי (ירדן פלג), המפיק המוזיקלי של סטטיק ובן אל, חושף בריאיון לוואלה! תרבות את הסיפורים המפתיעים מאחורי הלהיטים

צילום מסך

זו ללא ספק הייתה השנה הגדולה של סטטיק ובן אל תבורי. הצמד המוזיקלי הלוהט ביותר בישראל, שהפך לתופעה הכי מדוברת בשנת תשע"ז, הצליח לייצר להיט אחרי להיט - וסחף אחריו מדינה שלמה שהתאהבה בשירים, בקצב ובכל מה שמסביב.

דרגו עכשיו את המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS

אלא שהחיבור בין סטטיק ובן אל לא היה הופך מוצלח כל כך אילולא אדם אחד: המפיק המוזיקלי ירדן פלג (ג'ורדי). סטטיק ובן אל מתעקשים להתייחס אליו כחבר בהרכב שלהם והם רואים בו שותף מלא ליצירת השירים. הם אף דואגים להבליט אותו בקליפים, במילות השירים ובראיונות שהם מעניקים לתקשורת.

בריאיון מיוחד לוואלה! תרבות, חושף ג'ורדי את כל האמת מאחורי הצמד המצליח בישראל: מה הסיפור מאחורי השירים שכולנו שרים בעל פה? מי היה בטוח ש"זהב" ייכשל? מי היה משוכנע ש"ברבי" הוא שיר גרוע? מי ביקש לגנוז את "סלסולים"? וגם: מה שיטת העבודה שלהם? לריאיון המלא, שבו ג'ורדי חושף פרטים ראשונים על השיר הבא של סטטיק ובן אל - צפו בווידאו למעלה.

טקס פרסי אקו"ם. ניב אהרונסון
ג'ורדי/ניב אהרונסון

"כל שיר שהוצאנו - האמנו שהוא לא יצליח", הודה ג'ורדי. "אני יכול להגיד לך שסטטיק לא רצה ש'כביש החוף' ייצא, 'סתם' - אני לא רציתי שייצא, 'זהב' - אף אחד לא רצה שייצא. כשהם הביאו לי את 'זהב' אמרתי להם - מה זה הדבר הגרוע הזה? למה אתם מביאים לי כאלה שטויות? הם ממש האמינו בזה, הכנסנו ווייב של סיקסטיז ולא שחררנו את השיר הזה עד עכשיו".

"בשיר 'סלסולים', אורון המנהל שלנו אמר 'בשום פנים אתם לא מוציאים את השיר הזה. זה מזרחית, זה מחזיר את בן אל אחורה'. אמרתי לו: 'אורון, סמוך עלינו, בבקשה. זה הכי חדשני בעולם. אמנותית הוא לא מתערב בחיים. הוא אמר שקשה לו עם זה ובסופו של דבר הוא הסכים".

המצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS יוצא לדרך: מה יהיה שיר השנה? מי יהיו אנשי השנה במוזיקה? מי תהיה פריצת השנה? רק אתם מחליטים. המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר ב-19 בספטמבר בגלגלצ ובמשדר מיוחד מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS. דרגו עכשיו את המצעד ואולי תזכו בפרס מפנק במיוחד – שנה של הופעות חיות, מתנת "זאפה".

דרגו עכשיו את המצעד השנתי

סטטיק ובן אל בהופעה מאי 2017. ראובן קסטרו
סטטיק ובן אל/ראובן קסטרו
: סטטיק ובן אל, קליפ טודו בום. משה נחומוביץ', אתר רשמי
טודו בום/אתר רשמי, משה נחומוביץ'
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully