וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי - המגיש גזר את השמלה של המגישה שלצידו

13.9.2017 / 11:25

בדיחה חסרת טעם, מתיחה שהלכה רחוק מדי או הטרדה מינית בשידור? זוג מגישים של תכונית אירוח קלילה הסתבכו לאחר שאחת מהן נותרה כמעט עירומה במהלך שידור

צילום מסך

מגיש תוכנית אירוח בספרד ספג ביקורת קשה ותגובות זועמות לאחר שגזר את השמלה של המגישה שלצידו, בשידור חי בתוכנית קלילה של שעות אחר הצהריים.

ביום שישי האחרון הנחו חואן ווי מדיו ואווה רואיז את התוכנית "אחר הצהריים פה ועכשיו" כשהוא החליט לפתע לגזור לה את הבגדים. מדיו אמר שמדובר בנקמה על כך שהיא גזרה את מכנסיו בעבר לאחר שסירב לרקוד איתה בשידור – אולם הוא לא לבש את המכנסיים בזמן שהיא גזרה אותם.

בשידור נשמע מדיו אומר: "מה קרה? היא היחידה שיכולה לגזור?" ואז שלף את המספריים והחל לגזור את השמלה שלה. היא מגחכת במבוכה ומנסה למחות ולכסות את עצמה – בסיוע אחת מהמפיקות שנחלצו לעזרתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיחה חסרת טעם? המגיש גוזר את השמלה של המגישה שלצדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

התגובות לקטע היו זועמות, כשאפילו הפוליטיקאית תרזה רודריגז יצאה נגד המגיש. היא שיתפה את הקטע המדובר וכתבה: "מה יקרה אם הילדים שלנו יראו דבר כזה בטלוויזיה הציבורית? האם הם יחשבו שזה יהיה מצחיק לעשות דבר כזה לילדות אחרות?".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הפוליטיקאית מגנה

מיד לאחר מכן פרסמה רשת הטלוויזיה קאנאל סור התנצלות, אך ניסתה להנמיך את הלהבות וקראה לתקרית "בדיחה בין שני מגישים". גם רואיז עצמה אמרה שהיא ידעה מראש על מה שאמור להתרחש ושאין צורך להציג אותה כקורבן.

רואיז טוענת: הכל היה מתוכנן

בתוכנית שלאחר מכן התנצל מדיו בשידור ואמר: "בשבוע שעבר אני ואווה שיחקנו משחק שהפריע לחלק מהצופים. אנחנו מנצלים בפני מי שנפגע. אל תשכחו ששום דבר שאנחנו עושים פה לא נועד לפגוע בכם".

מדיו מתנצל בשידור

  • עוד באותו נושא:
  • שידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully