וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הג'יי ג'יי: הסרט התשיעי בסדרת "מלחמת הכוכבים" יבויים על ידי ג'יי ג'יי אברהמס

12.9.2017 / 18:18

לאחר שנודע על הפרידה מהבמאי קולין טרוורו, הוכרז כי הסרט השלישי בטרילוגיה החדשה של "מלחמת הכוכבים" והתשיעי בסך הכל יבויים על ידי ג'יי ג'יי אברהמס, שביים את "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ב-2015

ג'יי ג'יי אברהמס. Frazer Harrison, GettyImages
ג'יי ג'יי אברהמס/GettyImages, Frazer Harrison

הסרט השלישי בטרילוגיה החדשה של "מלחמת הכוכבים" והתשיעי בסך הכל בתולדות מותג הסרטים המצליח, עובר לידיים חדשות-ישנות. אחרי שהודיעו על פרידה מהבמאי קולין טרוורו, הכריזו היום (שלישי) אולפני לוקאס פילם כי ג'יי ג'יי אברהמס ישמש כבמאי החדש של הסרט, ויכתוב גם את התסריט בצוותא עם כריס טריו ("ארגו").

אברהמס, שביים את "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ב-2015, היה הכוח המוביל מאחורי שובה של "מלחמת הכוכבים" למרכז הבמה העולמית. "הכוח מתעורר" נחשב להצלחה ביקורתית וקופתית, וזכה לאמונם המחודש של המעריצים הנאמנים, שהתאכזבו מהסרטים החדשים של תחילת שנות ה-2000.

"עם 'הכוח מתעורר', ג'יי ג'יי סיפק את כל מה שיכולנו לקוות לו, ואני נרגשת לבשר על שובו כדי לסגור את הטרילוגיה", נכתב בהודעה מטעמה של קתלין קנדי, נשיאת לוקאס פילם.

"מלחמת הכוכבים 9" מיועד לצאת לאקרנים במאי 2019, ולהשלים את הסיפור שיימשך בדצמבר הקרוב בסרט "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי". לפני שבוע בלבד הודיעה, כאמור, דיסני על ההחלטה להיפרד מהבמאי קולין טרוורו ("עולם היורה") וזאת בעקבות חילוקי דעות יצירתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully