וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיקלה, אבישי כהן וטקס האמי: 5 דברים שאסור לכם לפספס השבוע

13.9.2017 / 0:21

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד – ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טקס האמי 2017

מתישהו לקראת שש בבוקר ביום שני הקרוב, נדע מי הם הזוכים בטקס פרסי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה, אותו ינחה סטיבן קולבר. רגע לפני, הנה כמה פרטים שחשוב לזכור לקראת הטקס הנוצץ: לא, "משחקי הכס" לא מתמודדת השנה (היא נכתבה על ידי מתבגר היפראקטיבי שרוכב על דרקון, וגם שודרה במועד מאוחר מדי); גם לאמריקאים יש "סברי מרנן", הם קוראים לזה "משפחה מודרנית"; "סיפורה של שפחה" תוכתר כסדרת הדרמה הטובה ביותר (או תפסיד ותגרום לכך שהטקס כולו יוגדר כשוביניסטי, מיזוגני, מיזנטרופי ומיונז); קלייר דיינס לא משחקת כבר 3 שנים ב"הומלנד", זאת סתם הולוגרמה של אישה עם התקף פסיכוטי; דונלד טראמפ יזכה את אלק בולדווין באמי, ואחרי הסרט כולנו ניזכר שאקדמיה מלאה בלבנים זקנים, ונבטל את כל בחירותיה בהתנשאות אופיינית. צפייה מהנה!

מתי? 18 בספטמבר, 03:00 לפנות בוקר.

איפה? yes oh.

למה? להרגיש אמריקה, לרגע אחד. ואז לחזור למהומות תוצרת הארץ

שמאר מור ("מחשבות פליליות", "צעירים חסרי מנוח") ואנה קלומסקי (."VIP") מכריזים על המועמדים לפרס

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למאטיס יש את השמש בבטן

חובבי המילה הכתובה ישמחו לשמוע שמדיטק חולון חוזר עם הסדרה "תן למילים לעשות בך". מדובר במופעים חד פעמיים המוקדשים לספרות, שירה ומוסיקה. הפעם האירוע עונה לשם "למאטיס יש את השמש בבטן" והוא יוקדש כמובן לסופרת שכתבה את הרומן, יהודית קציר. ישתתפו באירוע ליאור אשכנזי, יהלי סובול, ערן צור, יהודית קציר ועוד. אגב, מי שכשל בזיהוי, שם סדרת המופעים לקוח משירה של יונה וולך "תן למילים".

מתי? 15 בספטמבר, 12:00.

איפה? מדיטק חולון

למה? גם בגלל ספריה, אבל בעיקר בגלל התכנית האומנותית

לרכישת כרטיסים

יהודית קציר. למאטיס יש את השמש בבטן ובמדיטק

המלצה על אירוע מחווה ליהודית קציר. יהודית קציר,
המלצה על אירוע מחווה ליהודית קציר/יהודית קציר
seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופע השקת האלבום החדש של אבישי כהן

ב-10 באפריל 1970 הודיע פול מקרטני על פירוקה הרשמי של הביטלס. 10 ימים לאחר מכן נולד נגן הקונטרבס, הבסיסט, הזמר ויוצר הג'אז אבישי כהן. נזכרנו בכך מכיוון ששם אלבומו החדש של כהן הוא השנה שבה נולד, "1970". זהו אלבומו הראשון של כהן בחברת סוני מיוזיק, והוא ייצא בישראל ב-27 לספטמבר, שבועיים לפני שאר העולם, ואלבומו השישה עשר בקריירה המרשימה שלו. מופע השקת האלבום בישראל יתקיים ב-15 בספטמבר באמפי שוני. איזה כיף שמי שחתום על הלהיט "שובי אליי" - שב אלינו.

מתי? 15 בספטמבר, פתיחת דלתות ב-19:30, תחילת המופע ב-21:00

איפה? זאפה אמפי שוני

למה? It's (not) all about the bass

לרכישת כרטיסים

שב אלינו. כהן

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ונצואלה

יש ב"ונצואלה", המופע החדש של להקת המחול בת שבע, את החומרים מהם עשוי מחול בועט, והמופע המפתיע עשוי לענג גם את אלה שאינם נמנים על חובבי הז'אנר. לפני שבועות ספורים הודיע אוהד נהרין, מנהלה האומנותי של הלהקה, על פרישה מתפקידו. לא ברור האם זוהי יצירתו האחרונה בתפקיד הניהולי, שכן רק בעוד כשנה הוא יפרוש בפועל, אבל בטוח שזו אחת מהן.

מתי? 15,16 בספטמבר, 21:00.

איפה? בית האופרה - המשכן לאמנויות הבמה, תל אביב.

למה? כי זו עדיין להקת המחול החשובה והמסקרנת בישראל

לרכישת כרטיסים

"ונצואלה". הצצה למופע

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיקלה בקיסריה

קשה להאמין, אבל המוזיקאית דיקלה פרצה לתודעה לפני 16 (!) שנה. מאז ומתמיד היא שמרה על כישרון אדיר ועל תו תקן איכותי. השנים האחרונות הן הטובות ביותר בקריירה שלה והיא מצליחה לסחוף להופעותיה מעריצים רבים שנוהים אחריה באש ובמים. בסוף השבוע היא תופיע לראשונה בקריירה בקיסריה, וזאת לאחר מספר מופעי סולד אאוט בעקבות יציאת אלבומה הנפלא "סיפור אופטימי". היא תופיע עם הרכב של שישה נגנים, ותבצע משירי האלבום החדש ולצד להיטים מהעבר.

מתי? 16 בספטמבר

איפה? אמפי קיסריה

למה? כי אין זמרות כמוה בישראל

לרכישת כרטיסים

דיקלה בקיסריה. "איזה כיף"

seperator
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטקס האלטרנטיבי של מירי רגב

בזמן שהפיפל מיטרים ברחבי ישראל יקרסו תחת עומס הצופים בטקס פרסי אופיר 2017, תקיים שרת התרבות והספורט (שלא הוזמנה אליו) אירוע פייסבוק לייב אלטרנטיבי, בו תישא נאום שיוצא נגד סרטים שהיא עצמה מימנה. אם יש לכם בעיה נגד זה, תדעו שהיא מממנת אתכם, ואם לא היא מכירה את מי שכן מממן, ואם לא אז היא סתם תסגור את גלגלצ. ותדעו שזה שאתם גרבוזים מתנשאים לא מרשים אותה בכלל. ושתדעו שאתם גורמים עוול למדינה ולצה"ל, אתם פרזיטים אוכלי חינם מלהקת צה"ל, ששכבו עם קצינים בשוברים שתיקה ויצאו להם ילדים מנהיגים ב-BDS. אז תיזהרו, חבל עליכם. חופש המימון עאלק. יאללה, רוחו לעזה.

ולמי שפספס, כך נראתה הסערה בשנה שעברה. טקס פרסי אופיר 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully