וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות לגל גדות: "מלחמת הכוכבים 9" נדחה לדצמבר 2019, יומיים לפני "וונדר וומן 2"

13.9.2017 / 9:30

סרטו של ג'יי ג'יי אברהמס עובר ממאי לדצמבר 2019, ולאור העובדה שהוא מגיע בעקבותיו של "לשבור את הקרח 2" - נדמה שכל סרטי האולפנים האחרים יזוזו מהדרך בקרוב מאוד. הערכות ראשונות גורסות כי סרט ההמשך לסרט הגיבורים של גל גדות עשוי לזוז לקיץ 2020

פוסטר הסרט מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'ידיי.
החלטה שמשפיעה על תעשייה שלמה. הפוסטר של "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"

בתוך הרעש הגדול של הבשורה על שובו של ג'יי ג'יי אברהמס לכיסא הבמאי בסרט הנועל של הטרילוגיה החדשה, הסתתרה ידיעה חשובה נוספת באשר לעתיד הסרט התשיעי בסאגת "מלחמת הכוכבים". הפרידה מהבמאי קולין טרוורו, וההחלטה לאפשר לאברהמס לכתוב את התסריט מחדש (ביחד עם כריס טריו), יצרה בעיית לוח זמנים. הסרט היה מיועד לצאת במאי 2019, אבל שעות ספורות אחרי ההכרזה על אברהמס הודיעה דיסני על דחייתו ל-15 בדצמבר, 2019.

מבחינת אולפני דיסני מדובר בצעד הגיוני: שני הסרטים שקדמו לסרט ("הכוח מתעורר" ו"אחרוני הג'דיי", שייצא בדצמבר הקרוב), יצאו שניהם סמוך לחג המולד, ואיפשרו לדיסני לנצל את טירוף עונת הקניות כדי לדחוף חזק את המוצרים הקשורים בסרטים. גם מבחינת אברהמס מדובר כמובן בפרק זמן שפוי יותר, שיאפשר לו לעבוד על הסרט מבלי לקצר תהליכים כדי לעמוד בדדליין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחכה חצי שנה עד הסיבוב הבא? גל גדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שהאפקט של הבשורות הללו משליך הרבה מעבר לדיסני, ונוחתו במרכזה של עונת חורף גדושה במיוחד. "וונדר וומן 2" של גל גדות ופאטי ג'נקינס, מיועד לצאת ב-13 בדצמבר, יומיים לפני סרטו של אברהמס. לאותו סופ"ש מיועד גם הרימייק של "Masters of the Universe". אם זה לא מספיק, לוח הזמנים של דיסני כולל סרט לייב אקשן שטרם נחשף ומיועד לדצמבר. ובנוסף, שבוע לאחר מכן, ב-20 בדצמבר, יגיע לבתי הקולנוע "Wicked" של אולפני יוניברסל - מחזמר המבוסס על המחזה המצליח מברודוויי.

העומס העצום הזה לא צפוי להימשך זמן רב, ודבר אחד בטוח: "מלחמת הכוכבים 9" לא יהיה הסרט שיזוז. דיסני מרגישה מאוד בנוח במשבצת הכריסמס, וכל סרט שינסה לפגוש במותג העל פנים אל פנים, מסתכן בהתרסקות כלכלית. על כן, סביר שנשמע כבר בקרוב על החלטה של אולפני וורנר להזיז את "וונדר וומן 2" לתאריך חדש. הערכות ראשונות בתעשייה מדברות על קיץ 2020 כמועד מועדף. גם סרטי האולפנים האחרים עשויים לזוז מדרכו של "מלחמת הכוכבים".

וכך, חורף 2019 מסתמן כבר עכשיו כדומיננטי במיוחד עבור אולפני דיסני. מעט לפני "מלחמת הכוכבים", ינחת ב-27 בנובמבר "לשבור את הקרח 2" בבתי הקולנוע בעולם, והוא צפוי לשלוט בקופות ובאולמות בשבועיים שיקדמו לפנטזיית החלל המצליחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully