וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבר פינייבסקי זכתה ב"הישרדות פלוואן"

16.9.2017 / 23:25

אחרי מועצת גמר עמוסת יצרים וריבים שסיכמו 46 ימים על אי בודד בפיליפינים וארבעה חודשי שידור, בחרו המושבעים של העונה בענבר פינייבסקי כזוכה שתגרוף לכיסה מיליון שקלים

יח"צ - חד פעמי
הישרדות פלוואן, ענבר פיניאבסקי זוכה. מיכה לובטון,
ניצחון גדול. ענבר/מיכה לובטון

אחרי 46 ימי בידוד ו-36 פרקים על פני ארבעה חודשי שידור, נבחרה הערב ענבר פינייבסקי על ידי חבריה המושבעים כזוכה בגמר "הישרדות: פלוואן". באירוע, שהתקיים הערב (מוצ"ש) בהיכל הטוטו בחולון, נחשפו ההצבעות של המושבעים על האי בפלוואן, הפיליפינים, והתברר כי ענבר גברה על מגנאו מנגיסטו ומעיין אדם ותשלשל לכיסה מיליון ש"ח.

לראשונה בתולדות "הישרדות" המקומית, ניתנה לפיינליסט שזכה במשימת צמיד הווטו האפשרות לחסום את הצבעתו של אחד משמונת המושבעים. ענבר ניצחה במשימה ובחרה למנוע מיוסי בובליל את קולו, מה שככל הנראה תרם לזכייתה.

"אני סופר גאה ונרגשת שצלחתי את החוויה המשוגעת הזו", אמרה ענבר, "ויותר מהכל זכיתי בחברים מדהימים שהבחירה שלהם בי שווה לי פי מיליון".

הישרדות פלוואן, שלושת הפיינליסטים, מעיין אדם, ענבר פנייבסקי, מסגנאו מנגיסטו. מיכה לובטון,
שלושת הפיינליסטים - ענבר, מעיין ומנגיסטו/מיכה לובטון

ענבר פיניאבסקי בת 28, מכוכב יאיר, נשואה, מתמחה בעריכת דין, לאורך כל המשחק עשתה הכל כדי להוכיח שניתן לנצח אותו בלי להתלכלך ולהישאר נאמנה לערכים שלה, אבל בשלבים האחרונים קנתה לה אויבים כאשר בחרה להתקרב אל מעיין אדם במקום לשמור על הברית שלה מאז תחילת המשחק.

במהלך האירוע הערב נחשף גם כי בפרס השורד האהוב על הקהל זכתה מעיין אדם, בקרוב צמוד בינה ובין נתי שדה ויוסי בובליל. אדם, שעל האי סומנה שוב ושוב כמתמודדת השנואה ביותר, קיבלה את הבשורה בבכי עז. "אחרי שהייתי כל כך שנואה באי, אני מאושרת להיבחר כשורדת האהובה", נמסר ממעיין אדם. "אני מרגישה שזה הניצחון האמיתי! תודה לכל מי שתמך והיה לצדי, זה בזכותכם!"

העונה השמינית של "הישרדות" היא השנייה שמשודרת בזכיינית רשת, אחרי ששש קודמותיה שודרו בערוץ 10. העונה השביעית, שבה זכה לירון "טילטיל" אורפלי, זכתה לממוצע רייטינג גבוה בהרבה מאשר בימי ערוץ 10, 33.6%, אולם העונה הנוכחית הסתפקה בהרבה פחות. ממוצע הצפייה שלה (לא כולל הגמר כמובן) היה 23% - בשיאה הגיעה ל-26.6 ובשפל ל-20.9 אחוזים. העונות הקודמות של הפורמט בערוץ 10 זכו בשיאן לממוצע רייטינג דומה: העונה הראשונה 24.4%, העונה השנייה 18.4%, העונה השלישית 17%, העונה הרביעית 14.5%, העונה החמישית 15.2% והעונה השישית שהייתה עונת VIP גרפה 23.9%.

ענבר פינייבסקי מנצחת הישרדות. מיכה לובטון,
ענבר חוגגת עם החברים/מיכה לובטון
  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully