וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הדרים-פופ הדני Sleep Party People ישוב להופעה בתל אביב

17.9.2017 / 11:00

מופע הארנבות חוזר: הרכב הדרים-פופ הדני Sleep Party People יופיע אצלנו שוב, ב-18 בדצמבר במועדון הבארבי. את ההרכב מוביל בריאן בץ' וחבריו עולים לבמה עם מסכות ארנבים. הופעתם הקודמת בשנה שעברה בישראל היתה סולד אאוט

Sleep Party People, סליפ פארטי פיפל. Agata Kłusak,
Sleep Party People/Agata Kłusak

מופע הארנבות חוזר: הרכב הדרים-פופ הדני Sleep Party People ישוב להופעה בתל אביב, ב-18 בדצמבר במועדון הבארבי. המופע הקודם שלהם בישראל התקיים במרץ של השנה שעברה בתיאטרון תמונע, וכל הכרטיסים אליו נמכרו מראש.

ההרכב - שמובל על ידי בריאן בץ' ומוכר בין היתר בכך שחבריו עולים לבמה עם מסיכות ארנבים - נוסד ב-2008 בקופנהגן, דנמרק, וזכה להצלחה בסקנדינביה. שנה לאחר מכן הלהקה הוחתמה ביוניברסל. בעזרת צלילי הפסנתר ועיוות אלקטרוני של קולו יצר בץ' את הצליל המשונה של הלהקה. אלבומם הראשון, שהושפע בין השאר מיצירותיו של הבמאי דייוויד לינץ', יצא ב-2010.

בהמשך שיתפה הלהקה פעולה עם המוזיקאים ג'ף זלצמן (שעבד בין השאר עם בלונדי ומוריסי) ועם מייקל ג'ונסטון (שעבד בין השאר עם ג'יין אדיקשן) ועמם יצרה את האלבום השלישי שלו, "Floating", שזכה לביקורות טובות. בפברואר הלהקה הוחתמה בלייבל האינדי Joyful Noise Recordings וביוני יצא לאור אלבומם "Lingering".

על הפקת המופע אחראים ZUZZ Agency ו-Auris Media . מחירי כרטיסים: 149-180 ש"ח. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully