וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבני ואמנותי: תערוכת הלונגבורדים המעוצבים שתגרום לכם לרחף

17.9.2017 / 12:21

לונגבורד הוא הרבה יותר מסקייטבורד שבעזרתו אפשר להגיע מהר ממקום למקום, אלא תרבות אורבנית שלמה, שעכשיו באה לידי ביטוי מבחינה אמנותית בתערוכה שהגה ויצר האמן ברק רום. התערוכה תיפתח ב-3.10 בגלריית MIXTURE בנמל יפו והיצירות בה אף יוצעו לרכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבורדים יוצרו באופן ידני, ללא התערבות דיגיטלית או מכנית, וכל יצירה בעלת צורה יחידה במינה שאינה חוזרת על עצמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב מוצפת בשנים האחרונות בלא מעט כלי תחבורה חדשים, מאופניים חשמליים והוברבורד ועד לסגוויי וסוגים שונים של קורקינטים ממונעים. גם הסקייטבורד הקלאסי מככב ברחובות ואפשר לראות צעירים ומבוגרים משייטים על לונגבורדים ממקום למקום.

עכשיו הלונגבורד עולה לדרגת אמנות עם פתיחתה של תערוכה חדשה "לונגבורד ארט פרוג'קט" – תערוכת לונגבורדים מקוריים, המשלבים אמנות ועיצוב עכשווי, אותה הגה, יצר ועיצב האמן ברק רום. התערוכה תיפתח ב-3 באוקטובר בגלריית MIXTURE בנמל יפו, השוכנת במבנה עתיק על קו המים, בחלקו הצפוני של הנמל.

התערוכה בוחנת את הלונגבורד ככלי לביטוי במרחב האורבני, המאפשר לבטא בצורה ייחודית ואינדיבידואלית את אישיותו של הרוכב והאמן כאחד. היצירות עוצבו בהשפעת אמנויות של תרבויות שונות, סרטי מדע בדיוני משנות ה-50, קומיקס, עולם החי ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק כלי תחבורה אלא גם כלי לביטוי במרחב האורבני/מערכת וואלה!, צילום מסך

רום יצר את הבורדים באופן ידני, ללא התערבות דיגיטלית או מכנית, וכל יצירה בעלת צורה יחידה במינה שאינה חוזרת על עצמה. יחד עם אמנים שונים עיצב רום את הבורדים, שלמעשה מהווים כלי לביטוי רדיקלי של אמנים, מעצבים ומוכשרים מהארץ ומהעולם. אותם אמנים מגיעים מתחומי עשייה מגוונים ורב תחומיים: אמני רחוב, איור וקומיקס, ציור, צילום, פיסול, צורפות וקעקועים, כשהבורדים למעשה מחברים בין האמנות לבין תרבות הרחוב.

היצירות בתערוכה יוצעו לרכישה.

לונגבורד ארט פרוג'קט:

גלריית MIXTURE בנמל יפו
רציף העלייה השנייה 20, נמל יפו (מבנה פיבקו בנמל)

ערב פתיחת התערוכה: 3.10.2017, יום שלישי, שעה 19.00

שעות פעילות:
ראשון - חמישי: 11.00-19.00
שישי: 11.00-15.00

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היצירות עוצבו בהשראת תרבויות שונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully