וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הלוקיישנים של הסדרה "נרקוס" נורה למוות במקסיקו

17.9.2017 / 12:51

בעת חיפושי לוקיישנים באיזור בו פעילים קרטלי סמים במקסיקו לעונה הרביעית של הסדרה "נרקוס", נורה למותו מנהל הלוקיישנים בהפקה. חברו אמר כי המקומיים חששו מאדם לא מוכר שהסתובב עם מצלמה, ואולי חשבו שהוא אוסף מידע עליהם

נרקוס עונה 3, פבלו פסקל. Juan Pablo Gutierrez/Netflix,
מתוך עונה 3 של "נרקוס"/Juan Pablo Gutierrez/Netflix

קרלוס מונוז פורטל, מנהל לוקיישנים ותיק בהפקת הסדרה "נרקוס", נורה למוות בעת חיפוש לוקיישנים לעונה הרביעית של הסדרה במקסיקו.

מונוז בן ה-37 הוא מנהל לוקיישנים וותיק, שעבד עם סרטים וסדרות שצולמו במקסיקו, ובהם "מהיר ועצבני 4", "אפוקליפטו" של מל גיבסון ו"ספקטור" מסדרת סרטי ג'יימס בונד. הוא חיפש לוקיישנים לעונה הבאה של הסדרה המצליחה של נטפליקס, "נרקוס", באיזורים כפריים של מקסיקו, ובתוך כך הגיע גם לאיזור בו פעילים קרטלי סמים.

נרקוס עונה 2. NETFLIX,
מתוך העונה ה-2 של "נרקוס"/NETFLIX

על פי התקשורת הספרדית, הוא נמצא מת במכונית בדרך עפר בצפון-מזרח למדינת המחוז מקסיקו, איזור בו פעילים קרטלי סמים, אחרי שנורה מספר פעמים. חבר של מונוז צוטט כאומר שהמקומיים חששו מאדם לא מוכר שהסתובב עם מצלמה, ואולי חשבו שהוא אוסף מידע עליהם.

רשת נטפליקס אישרה את מותו: "מונוז הוא מנהל לוקיישנים מכובד. אנו שולחים את תנחומינו למשפחתו. העובדות הנוגעות למותו עדיין לא ידועות והרשויות ממשיכות לחקור", נמסר מהרשת.

הסדרה נרקוס מגוללת את סיפורו של סוחר הסמים הקולומביאני פבלו אסקובר, אותו מגלם ואגנר מורה, בהפך למיליארדר על ידי ייצור והפצה של קוקאין.

  • עוד באותו נושא:
  • נרקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully