וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל טורונטו 2017: "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" זכה בפרס חביב הקהל

17.9.2017 / 13:26

הסרט המדובר בכיכובה של פרנסס מקדורמנד זכה בעיטור היוקרתי וחיזק עוד יותר את מעמדו לקראת האוסקר

יח"צ - חד פעמי

פסטיבל טורונטו, אירוע הקולנוע החשוב בצפון אמריקה, הסתיים היום (ראשון) בטקס חלוקת הפרסים, בו הוענק גם פרס חביב הקהל. הפרס נחשב באופן מסורתי כאינידיקטור מהימן לקראת האוסקרים, ובעבר זכו בו "נער החידות ממומביי", "נאום המלך", "12 שנים של עבדות", "לה לה לנד" ואחרים שהשתמשו בו כמקפצה כדי לזכות בפסלונים.


השנה, הזוכה המאושר הוא "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי", סרטו של מרטין מקדונה, הבריטי-אירי שהיה חתום בעבר על "ברוז'" ו"שבעה פסיכופתים". הפעם, הוא מציג את סיפורה של אשה, בגילומה של פרנסס מקדורמנד, הנלחמת בשריף המקומי בשל הזנחת הטיפול בתיק האונס והרצח של בתה. מכאן והלאה, מתפתחת עלילה מטורפת המשלבת דרמה, הומור שחור והרבה אלימות. עוד מככבים: וודי הרלסון, סם רוקוול, פיטר דינקלג' ורבים אחרים.

הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל ונציה לפני כשבועיים, בצד "פוקסטרוט" שהשתתף גם כן בתחרות הרשמית.הוא זכה לשבחי המקרים ובפרס התסריט, ואוזכר בתקשורת האמריקאית כאחד השמות הבולטים במירוץ לאוסקר. כעת, בעקבות הזכייה בטורונטו, מעמדו התחזק עוד יותר. נוסף למועמדות כמעט בטוחה למקדורמנד, אפשר גם לחזות לו מועמדויות בקטגוריית התסריט, הבימוי והסרט, לכל הפחות.

בארץ, צפוי הסרט לצאת במהלך החורף הקרוב ואין ספק שעוד נשמע עליו רבות בחודשים הבאים.

שלושה שלטים מחוץ לאבינג מיזורי. פורום פילם,
בדרך לזהב. פרנסס מקדורמנד ב"שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי"/פורום פילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully