וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת אמון: "רשת" הזמינה שתי עונות נוספות מ"שנות ה-80"

17.9.2017 / 13:04

הסדרה "שנות ה-80", שיצרו האחים שלום ומני אסייג עם ליאור פריד, הוחתמה על ידי רשת לשתי עונות נוספות, רביעית וחמישית. שלום אסייג: "שנות השמונים הפכה לסדרת קאלט, ואני מאוד שמח על האמון של רשת וההחלטה לצאת לשתי עונות ארוכות"

שנות ה-80 , דניאל אסייג, שלום אסייג. אוהד רומנו,
מתוך הסדרה "שנות ה-80"/אוהד רומנו

הבעת אמון: הסדרה "שנות ה-80", שיצרו האחים שלום ומני אסייג עם ליאור פריד, הוחתמה על ידי רשת לשתי עונות נוספות, רביעית וחמישית. שלום אסייג מסר: "שנות השמונים הפכה לסדרת קאלט, ואני מאוד שמח על האמון של רשת וההחלטה לצאת לשתי עונות ארוכות. אני מודה לקהל הצופים על האהבה האינסופית. לשותפים שלי ליצירה הזו, התסריטאי הראשי מני אסייג, המפיק יואב גרוס, הבמאי קובי חביה וצוות השחקנים הנפלא. ויאללה לעבודה".

הסדרה מתארת דרך עיניה של משפחת אסייג, שכניה, חבריה, ושלל דמויות מכל הסוגים, את השכונה בפריפריה הישראלית בשנות ה 80. פרוספר (שלום אסייג) הוא שיפוצניק ושליח ציבור בית הכנסת שרוצה עבור אשתו ליליאן (אוולין הגואל) וילדיו עתיד טוב יותר בשיכון החדש שנבנה בשכונה. שלום הצעיר (שמשחק בנו של שלום אסייג, דניאל אסייג) כבר תלמיד כיתה י"ב ממשיך לחפש את דרכו כקומיקאי. גידי האשכנזי המכונה "פריזר" (עפר שכטר) נשוי לאילנה (שרלין חזיזה) ועדיין נחשב ל"עוף מוזר" בתוך המשפחה.

העונה הראשונה של הסדרה עלתה ברשת החל באוקטובר 2013, וזכתה לממוצע עונתי של 22% אחוזי רייטינג. העונה השלישית עלתה ב-25 במאי 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully