וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעז בנאי מואשם בהכאת זוגתו: "יכול היה להיות יותר קשה, שומר על שגרת חיי"

19.9.2017 / 9:50

המוזיקאי שהואשם הבוקר בהכאת בת זוגו לשעבר שוחח עם וואלה! תרבות מיד לאחר המקרה שאירע בחודש מרץ: "לא תמיד אנחנו בוחרים את הבעיות שאיתן אנחנו מתמודדים בחיים". עוד הוסיף: "מה שחשוב זה לשמור על האמת שלך ועל מה שאתה עושה ומה שאתה מאמין בו"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב אישום הוגש הבוקר (שלישי) נגד המוזיקאי בעז בנאי בגין אלימות כלפי בת זוגו לשעבר. בנאי נעצר לפני חצי שנה ושוחרר בערבות בחשד שתקף את בת זוגו ברחוב אבן גבירול בתל אביב. מהודעת המשטרה שנמסרה סמוך למועד המעצר עולה כי השניים יצאו לבלות, ובמהלך הערב התגלע ביניהם ויכוח. בשלב מסוים יצאה בת הזוג מהמכונית, בנאי יצא אחריה, השליך לעברה את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה וגרם לה למספר חבלות. לוואלה! תרבות נודע כי זוגתו אף אושפזה בבית החולים בעקבות ההתפרצות האלימה מצד בנאי.

מיד לאחר המקרה ועוד בטרם הותר שמו לפרסום שוחחנו עם בנאי על מה שאירע ועל התמודדותו עם המצב: "לא תמיד אנחנו בוחרים את הבעיות שאיתן אנחנו מתמודדים בחיים", אמר בנאי לוואלה! תרבות. "יכול היה להיות יותר קשה. יש אנשים שמתמודדים עם צרות הרבה יותר גדולות. בסך הכול, אני מבחינתי שומר על שגרת חיי".

בשיחה עמו, שנערכה כאמור מיד לאחר המקרה, נמנע בנאי מלדבר עליו באופן ישיר כדי לא לפגוע בהליך החקירה, אך רמז כי הדברים אינם כפי שהם נראים: "אני חושב שהתקשורת אוהבת להעצים דברים. אני מבחינתי לא מתעסק במה ההוא חושב, ומה זה כתב, אני מבחינתי מתעסק במוזיקה". עוד הוסיף: "מה שחשוב זה לשמור על האמת שלך ועל מה שאתה עושה ומה שאתה מאמין בו".

  • עוד באותו נושא:
  • בעז בנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully