וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'י נצ' עד עומר אדם, מעדן בן זקן עד סטטיק ובן אל: הרגעים הגדולים של המצעד השנתי

19.9.2017 / 17:58

המנצחים הגדולים של מצעד גלגלצ תשע"ז, מגיבים לבחירות שלכם ומדברים על השנה שעברה עליהם, על ההתמודדות עם ההצלחה והתוכניות לעתיד

צילום: דייב שחר

סטטיק ובן אל, הלא הם לירז רוסו ובן אל תבורי, היו התופעה הבולטת במוזיקה המקומית בשנה החולפת. באופן טבעי, בחרתם בהם לתואר "אנשי השנה" שלכם, ובתגובה יש להם מסר מרגיע: הם לא הולכים לאף מקום.

"אין לנו כוונה לכוון לקהלים מחוץ לישראל ספציפית", אומר רוסו, "אני חושב שסוד הקסם של סטטיק ובן אל זה שכל שיר הוא אחר לגמרי. זאת אומרת שאם עכשיו זה היה בינלאומי ו"טודו בום", אז השיר הבא יהיה כנראה לא מכוון לברזיל או לדרום אמריקה".

ומה לגבי סוד ההצלחה של השניים? ובכן, כנראה שהם עצמם עדיין לא פיצחו אותו. אנשים ממש מנסים למצוא שיטה או נוסחה, ולנסות לעקוב אחרי מה שאנחנו עושים ולצפות אותנו, וזה פשוט בלתי אפשרי. אנחנו עובדים בצורה שרירותית לחלוטין", אומר רוסו, ובן אל מחזק: "אנחנו בעצמנו לא יודעים מה אנחנו עושים. באמת".

ויש גם סקופ לגבי הלהיט הגדול הבא: "לשיר הבא שלנו יקראו 'הכל לטובה', והנושא שלו הוא סוד".

המצעד השנתי של גלגלצ תשע"ז, סטטיק ובן אל תבורי מבצעים מחרוזת להיטים. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
אני השנה שלכם. סטטיק ובן אל/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני

אשת השנה שלכם, עדן בן זקן, הייתה נרגשת מאוד כשהגיעה לדבר איתנו על השטיח האדום. "אין לי מילים. זאת אחת מהשנים הכי קשות שלי וגם הכי משמחות, כי קרו בה המון דברים טובים. לקבל את התואר הזה, זאת הערכה על כמה שאני עושה וההשקעה על כל השנה. אני ממש מתרגשת".

השנה הזאת הייתה בהחלט יוצאת דופן עבור בן זקן, שהפכה לאחת הזמרות העסוקות בתעשייה. "אני בכלל לא מעכלת שמילאתי שלוש האנגרים, שלוש קיסריות ואני בדרך למלא את היכל מנורה מבטחים. אולי עוד שנתיים אני אוכל לדבר על זה, עכשיו אני לא מצליחה להסביר מה אני מרגישה. זה מטורף".

ומה הצעד הבא? עבור השאיפות של עדן השמיים הם באמת הגבול. "אני חשבתי בכלל על פארק הירקון, אבל זאת שאיפה גדולה מדי. אני חולמת, מותר לחלום. לא עולה הכסף". ולסיום, לא יכולנו להתהות בחשש אם לא תחליף מקצוע, בעקבות ההתנסות כשופטת ב"אקס פקטור".

"האמת שהיה לי קשה מאוד לשפוט ב'אקס פקטור'. זאת הייתה חוויה כיפית, סגירת מעגל מטורפת. אבל אני לא חושבת שאמשיך. אני במוזיקה ושם אני אשאר". נרגענו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המצעד השנתי של גלגלצ תשע"ז, עדן בן זקן מבצעת את "לזאת שניצחה". מגד גוזני,
לא מתכוונת להחליף מקצוע בקרוב. עדן בן זקן/מגד גוזני

נצ'י נצ', איש השנה השלישי שלכם (כן, אנחנו סופרים את סטטיק ובן אל כאחד), התבשר רק באולפן על כך ש"כל הזמן הזה" הוא שיר השנה של תשע"ז, ונותר בלי מילים. רק כשהצגנו לו את הלוח הממוסגר עם השיר, האסימון התחיל ליפול: "אבא שלי הולך לשים את זה בשולחן, וכל מי שייכנס עכשיו... אבל זה אחלה, באמת. זה כיף. תודה".

נצ'י נצ'. ארתור לנדה,
הסלון של אבא ישתדרג בקרוב. נצ'י נצ'/ארתור לנדה

כמו כן, דיברנו גם עם מירי מסיקה ואמיר דדון, שנהנו מהאופי הפופי והמקפיץ של השנה האחרונה במוזיקה הישראלית, ואפילו התבדחו איתנו על האפשרות שיתנסו בעתיד בזאנרים אחרים: "יום אחד אני בהיפ הופ, בלי ספק", התלוצצה מסיקה, "עם בגד גוף וגרבי רשת".

בשנה כזאת, די קל לנחש למה השניים האזינו הכי הרבה במוזיקה העברית. נו, ניחשתם? ספרי לנו מירי: "אני שמעתי בעיקר את סטטיק ובן אבל בשביל הבנות שלי, ואהבתי את זה מאוד. הם כל פעם הביאו משהו מרענן. נצ'י נצ' מדהים, עדן (בן זקן) המתוקה עשתה דברים יפים, וגם נתן גושן".

חנן בן ארי, ש"ויקיפדיה" שלו נכנס למקום השני במצעד, סיפר לנו על מקורות ההשראה שלו. "כל שיר מגיע אחרת. יש שירים שמגיעים תוך כדי החיים. 'תותים', שהגיע תוך כדי נהיגה עם הבת שלי, שהתחילה לשיר פתאום. 'ויקיפדיה' קרה תוך כדי תקופה שהרגשתי שאנשים לא תופסים אותי כמו שצריך, בצורה מאוד שטחית. הייתי מגיע לריאיון ואנשים היו נכנסים לויקיפדיה וחושבים שהם מכירים אותי. זה עצבן אותי. יש שירים שמגיעים מעצבים ויש כאלה שמגיעים מכאב, כמו 'אמא, אם הייתי'. החיים והאנשים סביבי הם ההשראה הכי גדולה".

המצעד השנתי של גלגלצ תשע"ז, חנן בן ארי. מגד גוזני, מערכת וואלה! NEWS
"האנשים סביבי הם ההשראה הכי גדולה". חנן בן ארי/מערכת וואלה! NEWS, מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • גלגלצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully