וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעת זה רשמי: טייק דאט יופיעו בישראל - וכמה יעלה כרטיס?

24.9.2017 / 8:00

עכשיו זה רשמי: להקת הבנים הבריטית Take That תופיע בהיכל מנורה מבטחים בת"א, ב-27 בנובמבר, ללא רובי וויליאמס וג'ייסון אורנג', כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. הלהקה תגיע לארץ במסגרת סבב ההופעות העולמי המקדם את אלבומה האחרון, "Wonderland". כמה יעלה כרטיס?

טייק דאת בהופעה באפריל 2015 בלונדון. GettyImages
טייק דאט בגרסת השלישיה, בהופעה באפריל 2015 בלונדון/GettyImages

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, להקת הבנים הבריטית טייק דאט תופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-27 בנובמבר, ללא רובי וויליאמס וג'ייסון אורנג' שעזבו את הלהקה. הלהקה תגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות העולמי המקדם את אלבומה האחרון, שיצא במרץ, "Wonderland" שמו. מחירי הכרטיסים: 290-890 ש"ח. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (ראשון, 24 בספטמבר) ב-8:00 בבוקר. על הפקת המופע בארץ חתום אודי אפלבוים.

מלהקת טייק דאט נמסר: "אנחנו מאד מתרגשים לפגוש את המעריצים שלנו לראשונה ומתכוונים להרים הופעה מדהימה עבורם".

להקת הבנים הבריטית הוקמה במנצ'סטר 1990, בעקבות הצלחתה של להקת הבנים ניו קידס און דה בלוק. הלהקה הקליטה שלושה אלבומי אולפן, כשתשעה סינגלים מתוכם דורגו במקום הראשון במצעדים הבריטיים. היא נחשבה ללהקה הבריטית המצליחה ביותר במחצית הראשונה של שנות התשעים. ביולי 1995 נטש רובי וויליאמס את הלהקה, ובפברואר 1996 הודיעה הלהקה על פירוקה. וויליאמס פנה לקריירת סולו מצליחה.

טייק דאט. קונצ'רטו,
טייק דאט, גרסת 2017/קונצ'רטו

בנובמבר 2005 התאחדו ארבעת חברי הלהקה הנותרים ושבו לפעילות. הם יצאו לסיבוב הופעות בבריטניה, שהחל באפריל 2006 וכלל 26 הופעות. בהמשך אותה שנה, הוציאו לאור את אלבום האולפן הראשון מזה 11 שנים, "Beautiful World" שמו, ויצאה לסיבוב הופעות ארוך נוסף.

בסוף 2008 הודיע וויליאמס כי הוא מעוניין להצטרף שוב לטייק דאט, ואף קעקע את סמל הלהקה על ידו. בנובמבר 2010 יצא לאור אלבום ראשון לאחר האיחוד עם וויליאמס, "Progress" שמו, שהפך לאלבום שנמכר הכי מהר בבריטניה מאז שנת 2000. בריאיון לתקשורת אמר וויליאמס כי החיכוכים בינו לבין חברי הלהקה הסתיימו. בקיץ 2011 יצאה הלהקה לסיבוב הופעות עם ויליאמס שנקרא "Progress Live". ב-2012 עזב וויליאמס שוב, ושנתיים אחרי כן החליט גם ג'ייסון אורנג' לעזוב. כעת מורכבת הלהקה מגארי בארלו, מארק אואן והאוורד דונלד.

עוד באותו נושא

פרסום ראשון: להקת טייק דאט צפויה להופיע בישראל בסוף נובמבר

לכתבה המלאה

אז

והיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully