וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פרויקט הוליוודי חדש ומסקרן לגל גדות

20.9.2017 / 22:45

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, כוכבת "וונדר וומן" מנהלת מגעים עם מפיקי הסרט "Deeper", בו ברדלי קופר יגלם אסטרונאוט. "המומנטום שלה נהדר", הצהיר הבלוג הנחשב דדליין

יח"צ - חד פעמי

החג הזה עמוס במיוחד לגל גדות: היא גם מככבת ברשימות אנשי השנה של כלי התקשורת השונים בישראל, גם מופיעה בספיישל של קונאן אובריאן שצולם בארץ, וגם עושה כותרות בכלי תקשורת הוליוודיים. וכך, הבלוג דדליין והעיתון הוליווד ריפורטר מדווח הערב (רביעי) כי גדות מנהלת מגעים להצטרף לסרט "Deeper", בו תככב בצד ברדלי קופר ("צלף אמריקאי", "אופטימיות היא שם המשחק" ועוד).

את הסרט כתב מקס לנדיס ויביים קורנל מונדרוצ'ו, הבמאי ההונגרי הנפלא שאחראי בין השאר ל"White God". לפי הדיווחים, הוא יעסוק באסטרונאוט היוצא להציל את הקריירה שלו ונקלע להרפתקה מסוכנת, ואמור להזכיר ברוחו את "כוח משיכה". לא ברור איזה תפקיד גל גדות תשחק, ומתי הפרויקט ייצא לדרך ויגיע לאקרנים, אבל כפי שכתב הבלוג דדליין, ברור כי השחקנית נמצאת במומנטום אדיר.

כזכור, לאחר שראינו את גדות השנה בלהיט הענק "וונדר וומן", נחזה בה בקרוב ב"ליגת הצדק" בו שוב תגלם את גיבורת העל, ובהמשך יגיע גם "וונדר וומן 2". הליהוק הפוטנציאלי ל-"Deeper" מלמד כי בהוליווד מתחילים לקחת אותה בחשבון גם לפרויקטים שאינם מעולמות גיבורי העל.

גל גדות וקנדריק לאמאר בטקס פרסי VMA. AP
מממשיכה לכבוש את הוליווד. גל גדות/AP
ברדלי קופר. Michael Loccisano, GettyImages
הפרטנר החדש? ברדלי קופר/GettyImages, Michael Loccisano

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully