וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי הניו זילנדי סאם וויליס ("טייפ פייס") יופיע בישראל

24.9.2017 / 9:41

הקומיקאי סאם וויליס, המכונה "הנער עם סרט ההדבקה על פניו" או בקיצור "טייפ פייס", פיינליסט העונה ה-11 של הריאליטי "America`s Got Talent", עליו נכתב כי הוא מחייה את אמנות הקולנוע האילם, יופיע בישראל ב-30 בנובמבר, בסיטי הול שבסינמה סיטי גלילות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טייפ פייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומיקאי הניו זילנדי סאם וויליס, המכונה "הנער עם סרט ההדבקה על פניו" או בקיצור "טייפ פייס", פיינליסט העונה ה-11 של הריאליטי האמריקאי "America`s Got Talent", יופיע בישראל ב-30 בנובמבר, בסיטי הול שבסינמה סיטי גלילות.

וויליס נולד לפני 39 שנה בניו זילנד. הוא החל את דרכו כליצן בגיל 13, ועם הזמן התמחה באמנות הקרקס. הוא פיתח דמות ייחודית של קומיקאי אילם עם סרט הדבקה על פיו. בשנת 2008 מופעו "הנער עם סרט ההדבקה על פניו" התקיים בפסטיבל הקומדיה של מלבורן, בו זכה בשבחים. לאחר מכן, עבר ללונדון והופיע בה כפנטומימאי מודרני. בעקבות מופעו בפסטיבל הפרינג' של אדינבורו ב-2010 זכה להצלחה ופרסים נוספים.

עד העונה ה-11 של הריאליטי האמריקאי "America`s Got Talent" כבר קיצר את הכינוי שלו ל"טייפ פייס". הוא העפיל לגמר התוכנית, שהתקיים לפני שנה. וויליס זכה לביקורות טובות רבות. מגזין פורבס כתב כי טייפ פייס מחייה את אמנות הקולנוע האילם, תוך שימוש בהבעות פנים וגוף ששובות את הקהל שלו. "הפשטות שלו יוצרת מורכבות עם הרבה הומור", נכתב. קטעי וידאו שלו זכו לעשרות מיליוני צפיות.

את וויליס מביאים לארץ קבוצת סברס. מחיר הכרטיסים: 199 שקלים.

לכרטיסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully