וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן קוקס וזוכות ברלין וקאן יגיעו לפסטיבל הסרטים חיפה

25.9.2017 / 12:03

השחקן הוותיק, המככב ב"צ'רצ'יל", יגיע לחיפה להקרנת הבכורה הישראלית של הביוגרפיה הקולנועית. כמו כן תגיע במאית זוכה דב הזהב בפסטיבל ברלין, וכוכבת הסרט הזוכה בפרס חבר השופטים בקאן

יח"צ - חד פעמי

שבוע וחצי לפני פתיחתו, הכריז היום פסטיבל חיפה על האורחים הבינלאומיים שיפקדו אותו.

בין הבאים: השחקן הסקוטי הוותיק בריאן קוקס, אותו אפשר היה לראות לא מכבר ב"המטפלת", שזכה להצלחה קופתית מרשימה בישראל. הוא יגיע עם סרטו החדש, "צ'רצ'יל", בו הוא מגלם את המדינאי הדגול.

עוד תבוא הבמאית ההונגריה אילדיקו אניידי, זוכת דב הזהב בפסטיבל ברלין האחרון על "על גוף ועל נפש", והשחקנית הרוסייה המצוינת מריאנה ספיבק, כוכבת "אהבה חסרה" המשובח, זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן האחרון.

הרשימה עוד ארוכה וכוללת גם את הקולנוען סם פולארד, יוצר הדוקו הטרי "סמי דיוויס ג'וניור: חייב להיות אני", הווארד ווינר, במאי "משחק הפוקר האחרון" שהוא גם הסרט האחרון בהשתתפותו של מרטין לנדאו המנוח וכן מבקר הקולנוע המהולל מישל סימה, אושיה חשובה בתרבות הצרפתית ועורך כתב העת היוקרתי "פוסיטיף", שיהיה נשיא צוות השיפוט של תחרות הקולנוע הישראלי העלילתי.

כמו כן, כרוח הימים, הודיע הפסטיבל כי יקום בו לראשונה מתחם עירוני שלם המוקדש כולו למציאות מדומה. סרטי ה-VRהשונים, לידיעת התושבים, יוקרנו ברחבי קמפוס הנמל בעיר תחתית, וההבטחה היא שהוא יעוצב כ"עיר העתיד".

בריאן קוקס בצ'רצ'יל.
ברוך הבא. בריאן קוקס ב"צ'רציל"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוכה הבאה. מריאנה ספיבק, כוכבת "אהבה חסרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully