וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע התלונה על הטרדה: שלמה גרוניך לא הגיע לקבל את הפרס

25.9.2017 / 20:15

על רקע תלונה למשטרה נגד שלמה גרוניך בטענה כי הטריד מינית לפני כ-25 שנה, לא הגיע הערב (שני) המוזיקאי לטקס קבלת פרס משרד החינוך לתרבות יהודית. אל הטקס הגיעה אשתו לקבל את הפרס בשמו שאמרה לוואלה! תרבות: "באתי לפה כדי לתמוך בבעלי. אני מאמינה בו מכל הלב"

צילום: אבי כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמה גרוניך/מערכת וואלה!, צילום מסך

על רקע תלונה למשטרה נגד שלמה גרוניך בטענה כי הטריד מינית בחורה בת 17 לפני כ-25 שנה, לא הגיע הערב (שני) המוזיקאי לטקס קבלת פרס משרד החינוך לתרבות יהודית. אל הטקס הגיעה אשתו, מיכל אדלר-גרוניך, כדי לקבל את הפרס בשמו. שר החינוך נפתלי בנט לא התייחס במהלך נאומו לפרשה.

בשיחה עם וואלה! תרבות אמרה רעייתו: "אני באתי לפה כדי לתמוך בבעלי. אני מאמינה בו מכל הלב. ומה שהיה לפני 25 שנה... אני עם בעלי באש ומים. אני לא יודעת מי זאת וגם הוא לא יודע מי זאת. אנחנו לא יודעים כלום. זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר. לשלמה באות המון בנות שבאות לאודישנים ולפעמים הוא מגיב לא נחמד ואומר להן 'את לא שרה טוב'. אני לא יודעת מעבר לזה כלום. הוא לא זוכר אותה. אני מנועה מלהגיב. אני פה כדי לתמוך בבעלי שלמה שהוא נשמה טהורה ואיש יקר ולמרות שאני לא אוהבת צלמים, אני פה, בשבילו. הכי מגיע לו בעולם".

למה בעלך לא הגיע לכאן היום?

"כי אנחנו לא רצינו לעשות בלאגן. עכשיו הבלאגן עלי, הצילו. אני יכולה להגיד שאני תומכת בו תמיכה מלאה. אני מנועה מלדבר בשם שלמה. אני מאמינה שיהיה בסדר".

בתוך כך, בחדשות ערוץ 2 פורסם הערב כי במשרד החינוך התקבלה תלונה נוספת מאישה שטענה כי גרוניך תקף אותה מינית. "הגעתי להשמיע לו את השירים שלי והוא הציע לי או גראס או חשיש, ואולי אפילו היה שם קוק והתחיל ללטף אותי. אולי שתיתי משהו ואולי נכנס לי משהו לכוס. אני רק יודעת שאני לא זוכרת איך הגעתי למצב כזה שאני עירומה במיטה שלו".

"הוא הציע לי ארבעה סוגים של קונדומים", המשיכה. "היה ניסיון של חדירה, אי הצלחה. הגוף פשוט לא אפשר את זה. הבנתי שיש לי פה בעיה ואני צריכה לקבל טיפול".

מיכל אדלר גרוניך אישתו של שלמה גרוניך. נועם מושקוביץ
רעייתו של גרוניך, מיכל אדלר/נועם מושקוביץ

אמש פורסם בחדשות 2 כי למשטרה הוגשה תלונה של אישה שטוענת כי גרוניך הטריד אותה לפני 25 שנה, וכי המתלוננת פנתה גם לשר החינוך נפתלי בנט בבקשה שלא יוענק למוזיקאי פרס על מפעל חיים. על פי הפרסום בחדשות 2, המתלוננת כתבה לשר בנט: "מרגע היוודע לי כי משרד החינוך מתכוון לתת לגרוניך פרס מפעל חיים, אני נסערת ולא מוצאת מנוח. נשלחתי מטעם להקת נוער שהייתי חלק ממנה להיפגש עמו, והוא הרשה לעצמו להכניס למפגש אלמנטים מיניים אשר היו לגמרי לא במקום, ובמפתיע קינח בנגיעה באזור החזה שלי באופן משפיל".

אמש פורסמה גם באתר "המקום הכי חם בגיהנום" עדות של זמרת אחרת שטענה כי לפני כשלושה עשורים, בהיותה תלמידה בת 14.5, התקשרה לגרוניך להגיד לו שהיא מעריצה שלו, והוא לכאורה אמר שאל אותה "תגידי, יש לך ציצי גדול או קטן?". גרוניך לא הגיב לפרסומים.

קובי אוז בטקס פרס משרד החינוך לתרבות יהודית. (צילום: נועם מושקוביץ), מערכת וואלה! NEWS
אחד ממקבלי הפרס, המוזיקאי קובי אוז/מערכת וואלה! NEWS, (צילום: נועם מושקוביץ)
מיכל אדלר גרוניך מקבל את פרס החינוך בשם שלמה גרוניך בעלה. נועם מושקוביץ
אדלר מקבלת את הפרס מידי שר החינוך נפתלי בנט/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully