וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימרי זיו על זוכה האירוויזיון: "ידענו שהוא חולה, כעת מבינים כמה המצב חמור"

27.9.2017 / 14:48

מצבו של זוכה האירוויזיון הפורטוגלי מוסיף להיות קשה מאד. נציג ישראל באירוויזיון אימרי זיו אמר בריאיון לוואלה! NEWS שסובראל החמיץ את סיבוב ההופעות של משתתפי האירוויזיון בשל מחלתו ולא הגיע לחזרות. "כולנו ידענו שהוא חולה"

עריכת וידאו:ניר חן

מוסיף להיות קשה מצבו של זוכה האירוויזיון מפורטוגל, הזמר סלבדור סובראל. "כולנו ידענו שהוו חולה", אמר נציג ישראל לאירוויזיון האחרון, אימרי זיו, בריאיון למהדורת וואלה! NEWS. "הוא באמת הביא משהו שונה לאירוויזיון ובאמת אנחנו יכולים לראות שבשנתיים האחרונות באירוויזיון זוכים שירים לא אירווזיניים, לא שירי פופ מפוצצים, אלא דברים נישתיים".

הכרת אותו?

"נפגשנו באירוויזיון עצמו, כולנו ידענו שיש שם מצב רפואי קשה. ידענו שהוא חולה לב. כל שנה משתתפי האירוויזיון הרי יוצאים לסיבוב הופעות בכמה יעדים באירופה, הגיעו רוב המתמודדים והוא לא הגיע לאף יעד, ידענו שזה בגלל שהוא חולה. גם בחזרות הוא לא עשה את הביצוע, אחותו עשתה. רק לחזרה הגנרלית הוא הגיע".

יכול להיות שהמצב שלו תרם לזכייה?

"אנחנו בתחרות יודעים שהיום לא הכול זה רק המוזיקה. היה המון באזז סביבו. ידענו שהוא יזכה. הוא היה מיועד לניצחון בסקרים. אני חושב שהיה באזז סביב המצב שלו, השיר שלו, הכול יחד הוביל לזכייה שלו. זה שיר מהמם והוא נגע בהרבה אנשים".

עוד הוסיף זיו שלא ממש יצא לו לדבר עם זוכה האירווזיון: "לא הייתה ממש אינטרקציה, אבל ידענו שהוא חולה. היום אנחנו מבינים עד כמה המצב חמור, וזה מאוד עצוב. הוא רק בן 27".

סלבדור אירוויזיון זמר פורטוגל. AP
סלבדור סובראל/AP

כפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! תרבות, בשבוע שעבר אושפז זוכה האירוויזיון בשל מחלת לב קשה ממנה הוא סובל מאז ילדותו. סובראל ממתין בתור להשתלת לב, ולפי הדו"ח הרפואי שפורסם אמש, התורם המתאים צריך להיות צעיר מגיל 35, אדם שמת מוות מוחי וכמובן צריך להתאים בפרמטרים נוספים כגון סוג דם, משקל וגובה.

סובראל היה הפורטוגלי הראשון שזכה בתחרות האירוויזיון לאחר 53 שנים. במסגרת האירוויזיון שנערך בקייב, סובראל הופיע עם השיר "לאהוב בשביל שנינו" שכתבה אחותו, לואיזה סובראל. לפני כשבועיים הודיע האמן כי בשל מחלתו הוא נאלץ לפרוש מעולם המוזיקה ואף ביטל שורה של קונצרטים מתוכננים. מופע הפרידה שלו מהקהל נערך במסגרת פסטיבל שהתקיים בקזינו אסטוריל בפורטוגל. הקהל אחז בבלונים לבנים בצורת לב, והזמר שהופיע לצד אחותו נשבר בבכי מספר פעמים.

עוד באותו נושא

נאבק על חייו: זוכה האירוויזיון לשנת 2017 מאושפז במצב קריטי

לכתבה המלאה
אימרי זיו, אירוויזיון 2017. GettyImages
"היום אנחנו מבינים עד כמה המצב חמור". אימרי זיו/GettyImages

סובראל באירוויזיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully