וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליה לואי דרייפוס חושפת: "יש לי סרטן השד"

28.9.2017 / 20:44

כוכבת VEEP ומי שגילמה בעבר את איליין ב"סיינפלד" חשפה בטוויטר כי אובחנה כחולה בסרטן השד. היא לא סיפרה באיזה שלב נמצאת המחלה אך כתבה: "1 מתוך 8 נשים חולה בסרטן השד. היום אני ה-1. החדשות הטובות הן שיש סביבי את החבורה התומכת ביותר של חברים ומשפחה"

אמי 2014, ג'וליה לואי-דרייפוס, Veep. GettyImages
לואי דרייפוס/GettyImages

השחקנית ג'וליה לואי דרייפוס חשפה (חמישי) כי אובחנה כחולה בסרטן השד. השחקנית, שגילמה בעבר את "איליין" בסדרה סיינפלד וכיום מככבת בסדרה "VEEP", כתבה בטוויטר: "1 מתוך 8 נשים חולה בסרטן השד. היום אני ה-1. החדשות הטובות הן שיש סביבי את החבורה התומכת ביותר של חברים ומשפחה וגם ביטוח רפואי פנטסטי. החדשות הרעות הן שלא כל הנשים בנות מזל כמוני, אז בואו נילחם בכל סוגי הסרטן ונהפוך את ביטוח הבריאות למציאות".

בהודעתה לא חשפה לואי דרייפוס בת ה-56 מה חומרת מחלתה והאם הרופאים איתרו את הסרטן בזמן. רשת HBO מסרה בתגובה: "אנחנו שולחים את אהבתנו ותמיכתנו לג'וליה ולמשפחתה. אנחנו משוכנעים שבעזרת העיקשות והרוח שלה, היא תתגבר על זה. אנו מחכים להבראתה המהירה ולחזרתה ל-HBO לקראת העונה האחרונה של VEEP".

לפני שבוע וחצי המשיכה ג'וליה לואי-דרייפוס לקבוע שיאים עם הזכייה השביעית שלה באמי והשישית בפרס השחקנית הטובה ביותר, עבור תפקידה כנשיאה (לשעבר) סלינה מאייר ב"Veep". לואי-דרייפוס מחזיקה בשיא כל הזמנים לזכיות עבור שחקנית, וכן בשיא הזכיות הרצופות בפרס.

לפני מספר ימים דווח כי "Veep", קומדיית הדגל עטורת הפרסים של HBO, תעשה את סיבוב הפרידה שלה מהטלוויזיה בשנה הבאה. ההחלטה לסיים את הסדרה בעונה השביעית התקבלה במשותף על ידי המפיק בפועל דיוויד מנדל, והכוכבת ג'וליה לואי דרייפוס. "זה הפך להיות ברור שהעונה הזאת צריכה להיות האחרונה", הסבירה דרייפוס בריאיון להוליווד ריפורטר, "אנחנו לא רוצים לחזור על עצמנו או להישאר מעבר למה שצריך. לסיפור יש סיומת שמרגיש כמו סיום הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully