וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעתו של הראפר פיוצ'ר בישראל בוטלה

29.9.2017 / 10:43

למרות מכירות נאות שהגיעו לכדי 6000 כרטיסים, על פי ההפקה, החליט הראפר האמריקאי לבטל את הופעתו בישראל ללא נימוק. "אין לנו סיבה חד משמעית", נמסר מההפקה, "יתכן מסיבות אישיות, יתכן מסיבות לוגיסטיות, כנראה מלחץ חברתי - פוליטי. אנחנו באמת שלא יודעים"

הראפר פיוצ'ר. ריקי סייז,
כבד ראש. פיוצ'ר/ריקי סייז

הראפר האמריקאי פיוצ'ר, שאמור היה להגיע להופעה בישראל ב-25 באוקטובר, ביטל את הופעתו. רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם תוך עשרה ימי עסקים.

"חיפשנו עולמות חדשים לגלות, קהל חדש להכיר ומוזיקה חדשה לשמוע", נמסר בהודעה מטעם נרנג'ה, שהפיקה את הגעתו לישראל. "ידענו שיש כאן קהילת היפ-הופ וטראפ מגובשת וענקית, למודת אכזבות, שמגיע לה ליהנות מהסטנדרטים והרמה הגבוהה שאנחנו יודעים לתת. האתגר משך אותנו, עם הניסיון והמעמד שצברנו בשנים האחרונות ראינו כמטרה ראשונה להצליח לבסס פה מחדש את האמון של הסצנה המקומית, ולעשות את זה כמו שצריך.

"גילינו שלא יכולנו להיות יותר צודקים, גילינו התלהבות מטורפת. בחודש וחצי בלבד נמכרו מעבר ל-6000 כרטיסים (!) - מעבר לכל צפייה שהייתה לנו, מה שאפשר לנו להרחיב את ההופעה ככל האפשר, ולהפוך אותה לחסרת תקדים במונחים של הטראפ המקומי. רצינו אירוע ניצחון שידברו עליו שנים קדימה.

"לצערנו, נודע לנו ב-48 שעות האחרונות שפיוצ'ר מעוניין לבטל. אין לנו סיבה חד משמעית, יתכן מסיבות אישיות, יתכן מסיבות לוגיסטיות, כנראה מלחץ חברתי-פוליטי. אנחנו באמת שלא יודעים. מהרגע שנודע לנו, עשינו את כל המאמצים כדי לנסות להגיע אליו ולשכנע אותו - להמחיש לו שיש פה אלפי אנשים שרק מחכים לו, ניסינו להסביר מה עוד אכזבה בסדר גודל כזה יכולה לעשות לקהל המקומי. אך נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא קיבלנו שום תגובה רשמית או הסבר ראוי לשברון הלב הזה.

"אנחנו יוצאים מהסיפור הזה עם רגשות מעורבים - מצד אחד ההופעה שעבדנו עליה כל-כך קשה (מי שהיה איתנו בתקופה האחרונה יוכל להעיד על הטירוף) בוטלה, הרבה מאוד זמן, אנרגיות (וכסף) שכבר לא יחזרו. ומהצד שני - יצא לנו להכיר כמות מדהימה של אנשים חדשים, קהילה חזקה מאוד, מגובשת ורב גונית שחד-משמעית מגיע להם ליהנות מהופעות משובחות, ואין ספק שנעשה הכל כדי לספק את זה כמו שצריך בעתיד המאוד קרוב".

FUTURE פיוצ'ר. יח"צ,
ללא הסברים. פיוצ'ר/יח"צ

כבר שבע שנים שפיוצ'ר בן ה-33 מאטלנטה, או בשמו המלא - נייואדיוס ד'מאן ווילבורן, הוא בין השמות החמים בתעשיית ההיפ הופ העולמית, שמאופיין בסגנונו הייחודי קול צרוד ואוטוטיון. רק השנה הוציא שני אלבומים בהפרש של שבוע אחד מהשני, שניהם כבשו את המקום הראשון במצעד הבילבורד. הוא פרץ לתודעה ב-2012 עם הלהיט הענק "Same Damn Time".

לפני שנתיים הראפר והמפיק המוזיקלי דרייק הוציא יחד עם פיוצ'ר את הפרויקט "What A Time To Be Alive". הפרויקט היה להצלחה, מתוכו האלבום "Jumpman" הפך ללהיט. פיוצ'ר יצר שיתופי פעולה נוספים עם קנדריק למאר, דה וויקנד, ריהאנה, קלווין האריס, מארון 5 וניקי מינאז.

  • עוד באותו נושא:
  • פיוצ'ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully