וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תפאורה קרסה על מרילין מנסון במהלך הופעה

1.10.2017 / 9:00

הרוקר השנוי במחלוקת הובהל לבית החולים, לאחר שחלק מתפאורת הבמה קרסה עליו במהלך הופעה בניו יורק. ההופעה בוטלה כעבור מספר דקות. מקורבים לזמר מסרו כי הוא "אמור להיות בסדר"

מרילין מנסון. Frank Micelotta, GettyImages
רגעים של אימה על הבמה. מרילין מנסון/GettyImages, Frank Micelotta

ההופעה החיה של הרוקר מרילין מנסון בניו יורק אמש (שבת), נקטעה לאחר שחלקים מהתפאורה שהוצבה על הבמה קרסו על הזמר. ההופעה שנערכה בהיכל המופעים Hammerstein Ballroom במנהטן, הופסקה והזמר הובהל לבית החולים.

ברגע הקריסה, שתועד על ידי צופים בקרבת הבמה, ביצע מנסון את הקאבר המפורסם שלו ל"Sweet Dreams (Are Made of This)" של יוריתמיקס. שני אקדחי ענק מזויפים שהוצבו מאחורי הזמר, נפרדו מהקיר ונפלו על הבמה, כשהם גוררים עמם גם שבכת ברזל גדולה שחיברה אותם יחד.

לאחר התקרית, התחולל בלבול באולם כשהלהקה של מנסון המשיכה לנגן עוד מספר דקות עד שהבחינה במתרחש. עובדי במה חילצו את הזמר ונשאו אותו על אלונקה אל אחורי הקלעים, שם הועבר לטיפולם של הצוותים הרפואיים. בהודעה רשמית מטעם דוברו של הזמר נמסר כי מנסון מטופל בבית חולים מקומי. מקורבים למנסון מסרו לאתר וראייטי כי הוא "אמור להיות בסדר".

ההופעה בניו יורק הייתה השניה בסבב ההופעות של מנסון ולהקתו, לרגל השקת אלבומם החדש "Heaven Upside Down". בשלב זה לא ברור כיצד תשפיע הפציעה על לוח הזמנים של ההופעות הבאות, שתוכנן להימשך עד סוף אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully