וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרפורמר, חבר, בלתי נשכח": חברים לדרך נפרדים מטום פטי

3.10.2017 / 9:28

עם היוודע דבר מותו של הזמר המוערך, שהלך לעולמו בגיל 66, פנו חבריו ומעריציו לרשתות החברתיות כדי להביע את תנחומיהם. "אני שבור לב", כתב בריאן וילסון, הוא יחסר לכל מי שאהב מוזיקה". שריל קרואו הוסיפה: "אחרי המוות הזה והטבח במעריצי המוזיקה בווגאס, המוזיקה מתה"

טום פטי. GettyImages
בלתי נשכח. טום פטי/GettyImages

אחרי לילה של דיווחים סותרים ואי ודאות באשר למצבו, קיבל עולם המוזיקה את הידיעה הרשמית על מותו של טום פטי, מהזמרים הגדולים בתולדות הרוק האמריקאי. "בשם משפחתו של טום פטי, אנחנו המומים להודיע על מותו בטרם עת של האב, בן הזוג, האח, המנהיג והחבר, טום פטי", נכתב בהודעה מטעם סוכנו של הזמר. "הוא סבל מדום לב בביתו שבמליבו בשעות הבוקר המוקדמות (יום שני) והועבר לבית החולים UCLA, אך שם לא צלחו הניסיונות להחיות אותו. הוא מת בשלווה ב-8:40 לפנות בוקר, מוקף במשפחתו, חברי להקתו וחברים נוספים".

מוזיקאים, חברים לדרך ומעריציו של טום פטי פנו לרשתות החברתיות כדי להביע את תחושותיהם. אחרים סיפרו על זכרונותיהם בשיחות עם אתרי חדשות מובילים בארה"ב.

"אני שבור לב לשמוע על טום פטי", כתב בריאן וילסון בחשבון הטוויטר שלו. "טום היה חתיכת כותב ויוצר. הוא יחסר לכל מי שאהב מוזיקה". בוב דילן, ששיתף עם פטי פעולה בהרכב Traveling Wilburys, ספד לו בהודעה ששלח למגזין רולינג סטון. "אלה חדשות מזעזעות ומוחצות. הערכתי אותו מאוד. הוא היה פרפורמר נפלא, מלא אור, חבר, לעולם לא אשכח אותו".

סטיבן ואן זאנדט, גיטריסט אי סטריט בנד של ברוס ספרינגסטין, כתב: "לא יכול להיות שזה קרה. לא טום פטי, בבקשה. אהבתנו העמוקה ותנחומינו למשפחתו וללהקה. הוא היה אח של ממש ומאמין אמיתי בדרך". הבמאי קווין סמית סיפר בציוץ משלו על זיכרונות הילדות שלו בהשראת פטי. "לילה אחד כשהייתי בן 11, ניגנתי את "The Waiting" שלו 100 פעמים ברצף. אהבתי את הקול שלו ואת האמנות שלו. נוח על משכבך בשלום". קמרון קרואו, הבמאי שסרטיו מאופיינים בחיבתו הגדולה למוזיקה, סיכם בקצרה: "אין מילים. פשוט תודה".

עוד באותו נושא

הלבבות שבורים: המוזיקאי טום פטי הלך לעולמו בגיל 66

לכתבה המלאה

"אני שבור...", צייץ ג'ון בון ג'ובי. "מתפלל עבור נפגעי לאס וגאס אמש, וכעת עבור מי שהיה אחד מהמשפיעים הגדולים ביותר עליי, טום פטי. גם שריל קרואו קשרה בין הטבח הקטלני בווגאס ומותו של פטי. "אני מרגישה שהיום המוזיקה באמת מת. אני לא יכולה ללכת או להאזין למוזיקה ולהרגיש ביטחון, ואחד מהגדולים ביותר הלך מאיתנו". רינגו סטאר נפרד מפטי ברוחניות: "אלוהים יברך את טום פטי. שולח שלווה ואהבה למשפחתו. אני בטוח שאתגעגע אליך, טום".

  • עוד באותו נושא:
  • טום פטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully