וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים בתחתית: פסטיבל מוזיקת אינדי בחיפה, כולל להקת WIRE

8.10.2017 / 12:00

העיר התחתית חיפה מתחממת לקראת החורף: פסטיבל מוזיקת אינדי בשם SoLow שיתקיים בסוף נובמבר יביא אל עיר הפועלים את ההרכב הבריטי WIRE, לצד להקות מקומיות כמו בום פם וסיסטם עלי. יהיה לוהט

פסטיבל אינדי בתחתית – SoLow Festival. (צילום: מתיאס קורל),
בקרוב בחיפה. WIRE/(צילום: מתיאס קורל)

פסטיבל מוזיקה חדש מאיים לחמם את החורף שלנו בנובמבר בקרוב: מדובר על יומיים של מוזיקת אינדי, תוצרת הארץ ותוצרת חו"ל, שיתקיימו בעיר התחתית חיפה בהפקת המון ווליום. בין ההרכבים שיקשטו את הבמות, יופיעו לראשונה בחיפה ההרכב הוותיק WIRE, שחוזר לארץ בפעם השנייה. עוד בפסטיבל נוכל ליהנות מלהקות כמו בום פם, באטרינג טריו, ועדת חריגים, טייני פינגרז, המסך הלבן, סיסטם עלי ועוד. וכמו בכל פסטיבל, גם כאן יציפו את המתחתם בין רחוב העצמאות לפסי הרכבת, דוכנים, ברים, חנויות פופ אפ, ומרצ'נדייז לאספנים, כמו תקליטים ודיסקים.

מי שלא התעדכן, להקת WIRE הוקמה בשלהי שנות השבעים בלונדון, והייתה חלק מרכזי בסצנת הפאנק של העיר. היא הגיעה לשיאה בשנות השמונים ואלבומה הראשון "Pink Flag" נחשב לאחד המשפיעים בתעשיית הפאנק. ויש גם זווית ישראלית: סולן הלהקה קולין ניומן הפיק בשנות השמונים את האלבום "Raging Souls" של ההרכב המיתולוגי מינימל קומפקט, בו היו חברים רמי פורטיס, ברי סחרוף, סמי בירנבך, מקס פרנקן ומלכה שפיגל. האחרונה אף נישאה לניומן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בום פם. יבואו גם/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

פסטיבל אינדי בתחתית - SoLow Festival

מתי? 29-30 בנובמבר

איפה? העיר התחתית בחיפה

65 ש"ח במכירה מוקדמת לשני הימים

לרכישת כרטיסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully