וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזאן או מי הבוס: חידון הפתיחים הגדול של סדרות הטלוויזיה האהובות

11.10.2017 / 0:00

מי שהתבגר בשנות ה-80 וה-90 לעולם לא ישכח את הפתיח של "מי הבוס" או הנעימה של "אלף". הסדרות שגדלנו עליהן אולי לא התברכו בלוקיישנים מרהיבים, דיאלוגים חדים ועלילה מסחררת, אבל הן כבשו את ליבנו דווקא בגלל הפשטות. עד כמה טוב הזיכרון שלכם? בואו גלו

חידון הפתיחים הגדול. צילום: יח"צ,
זוכרים? דרישת שלום מהחברים משנות ה-80 וה-90/צילום: יח"צ

נראה שלאחרונה המרקע שלנו מתקשה לחדש לצופים. אחרי סדרות מפוארות שהמציאו את הטלוויזיה מחדש כמו "הסופרנוס" ו"הסמויה" בתחילת שנות האלפיים, ובעידן הנוכחי "שובר שורות" בואכה "סיפורה של שפחה", פינת "משחקי הכס", אנחנו מתבשרים על יותר ויותר סדרות מהעבר שלנו, שחוזרות אל המרקע, יוצרות רימייק ומזכות את השחקנים הנשכחים בעוד כמה רגעי תהילה. כך למשל, הקאסט של "צער גידול בנות" המיתולוגית צילם סדרת המשך, מינוס התאומות אולסן ובעיות המשקל שלהן, כך גם הצוות של "רוזאן" הבלתי נשכח הודיע על חזרה למרקע, למרות המנה הגדושה בכיכובם בסיטקום המצליח "המפץ הגדול".

בין הסדרות הגדולות של העשור לרימייקים שצלחו את המילניום, יש עדיין כמה קלאסיקות שלא עברו מיחזור, והן התנחלו עמוק עמוק בלב שלנו ובזיכרון. מי שגדל בשנות ה-80 וה-90, והתמכר לערוץ 2 החדש, לבקרים של החופש הגדול ברשות השידור, או נשאר ער בשעות הערב וצפה בקומדיות של 6+, החידון הבא מוקדש לו. לקחנו כמה שניות מהפתיחים של הסדרות האהובות, והפכנו אותם לחידון שכל חובב נוסטלגיה אמור לצלוח בקלות. ספרו לנו בתגובות כמה קיבלתם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully