וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלאו את הייעוד שלכם": צפו בטריילר השני של "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי"

10.10.2017 / 6:45

הצד האפל והצד המואר של הכוח נאבקים להגשים את הכישרונות הגדולים ביותר שלהם, בהצצה הגדולה האחרונה לקראת הסרט המדובר של החורף הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף לוק סקייווקר חוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוד השמור ביותר בגלקסיה סיפק הבוקר (שלישי) הצצה קצרצרה למיליוני מעריצי "מלחמת הכוכבים" ברחבי העולם. חצי שנה אחרי הטריילר הראשון וחודשיים בלבד לפני שהסרט מגיע לאקרנים, יכולים המעריצים להתחיל ולהבין מה יהיה הקו הסיפורי של "אחרוני הג'דיי".

יש לציין, ולו למען הפרוטוקול, כי במאי הסרט, ריאן ג'ונסון, ייעץ למעריצים שאינם מעוניינים בספויילרים, שלא לצפות בטריילר החדש. אם תוכלו לכבוש את סקרנותכם, זה הזמן לעזוב. אם לא, הנה מה שמתרחש בו.

כזכור, עלילת "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", צפויה להתחיל שניות ספורות לאחר סיומו של "הכוח מתעורר", הסרט שפתח את הטרילוגיה החדשה ב-2015. ריי (דייזי רידלי) מנסה לרתום את לוק (מארק האמיל) המבודד והמפוחד מהעוצמה החבויה בה, להדריך אותה בדרכי הכוח, כל זאת בעת שהשליט העליון סנוק (אנדי סירקיס) מעודד את קיילו רן (אדם דרייבר) להגשים את ייעודו ולהרוג גם את אמו, ליאה (קארי פישר).

בין ההקבלות של הצד המואר והאפל של הכוח, ראינו גם ניצוצות של קרבות ענק בין המסדר הראשון לבין כוחות המחתרת, ואת פין (ג'ון בוייגה) מנסה להגשים את ייעודו שלו בעזרתו של פו דמרון (אוסקר אייזק). מעל כולם ניכרת נוכחותו של השליט העליון סנוק, שנראה לפרק זמן קצר בסרט הקודם, והופך כעת לנבל המרכזי והמאיים של הסרט החדש.

"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", בבימויו של ריאן ג'ונסון, יגיע לבתי הקולנוע ב-13 בדצמבר, ומכירת הכרטיסים בארץ החלה כבר כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully