וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איה כורם בוחרת את האלבומים שהשפיעו עליה

15.10.2017 / 0:00

בסוף השבוע הבא תעלה איה כורם את המופע "2023", בעקבות אלבומה המסקרן. רגע לפני, ביקשנו ממנה לספר לנו על מקורות ההשראה הגדולים שלה. האזינו לבחירות

מתי כספי - אחד לאחד

האלבום שקניתי הכי הרבה עותקים ממנו, כי חילקתי אותו שוב ושוב לאנשים שאני אוהבת. קשה להעלות על הדעת שכל כך הרבה שירים שהם מעבר לנפלאים - הם גאוניים - יצאו מתוכו: "היא חזרה בתשובה", "סליחה", "אוי", "מנגינה אבודה" ועוד ועוד.

ברוכים הבאים לפתח תקווה - נצ'י נצ'

אני כנראה הבן אדם היחיד בעולם שהתחיל לשמוע ראפ בעברית לפני ראפ באנגלית, אבל תבואו בטענות לנצ'י. לדעתי הוא האמן הכי אמיץ שפועל היום בישראל. מי עוד מעז לכתוב פוליטי? מי עוד מעז לשיר שיר בלשון נקבה? מי עוד מעז לעשות נונסנס פסיכי לצד כנות כובשת ומבט עמוק פנימה?

חוה אלברשטיין - איך אצלך

המלכה האם. רק היא מסוגלת להוציא בגיל 60 פלוס אלבום שלם שירטיט את ליבי, כאילו היא בת 25. אין כמוה ולא תהיה.

סוזאן סנדפור - The Silicone Veil

לסוזאן סנדפור, זמרת ויוצרת נורווגית, יש קול שיכול לנתץ זכוכיות ושירים מושלמים. היא מעניינת כמו מוזיקאית קלאסית, מרגשת כמו סינגר סונגרייטר ויעילה כמו זמרת פופ.

לורד - מלודרמה

אח, אני רוצה שהילדה הזו תהיה הבת שלי, אחותי והחברה הכי טובה שלי. היא לגמרי החבילה השלמה: קול יוצא דופן, כותבת מיוחדת ורגישה, ועמוד שדרה מבטון. אני כבר עכשיו מתה מסקרנות לשמוע מה יהיה איתה בעוד עשר ועשרים שנה. כמו כן היא רוקדת ממש מוזר ואני אוהבת אותה אפילו יותר בגלל זה.

seperator

איה כורם תעלה את המופע "2023" במוצ"ש 21.10 בשעה 20:30 במרכז ענב לתרבות בתל אביב. המופע בליווי קריינות חיה של יובל מסקין, להקה מלאה, וידאו ארט שנוצר במיוחד לאירוע ואורחים.

  • עוד באותו נושא:
  • איה כורם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully