וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההאשמות במעשי אונס: אשתו של מפיק העל עזבה אותו

11.10.2017 / 10:48

אשתו של מפיק העל ההוליוודי, הארווי ויינשטיין, הודיעה הלילה שבכוונתה לעזוב אותו בשל "המעשים הבלתי נסלחים" כדבריה. בתוך כך יצא הלילה המפיק למכון גמילה באירופה שם יעבור סדנת גמילה מסקס. הצעד כצפוי עורר ביקורת רבה ומצטייר כהתחמקות מעונש

הארווי וויינשטין ורעייתו המעצבת ג?ורג?ינה צ?פמן. ספלאש
וויינשטיין וצ'פמן/ספלאש

התפתחות נוספת בפרשה שמסעירה את הוליווד: אשתו של מפיק העל, הארווי ויינשטיין, הודיעה הלילה שבכוונתה לעזוב אותו. כזכור בימים האחרונים פורסם בכלי התקשורת האמריקאית שהמפיק ההוליודי תקף מינית, ואנס לכאורה נשים רבות בתעשייה במשך שנים: "נשבר לי הלב מכל הסיפורים" אמרה אשתו, ג'ורג'ינה צ'פמן, לכלי התקשורת. "על הנשים ,שסבלו כאבים עצומים בעקבות המעשים הבלתי נסלחים". עוד הוסיפה שזו היתה בחירה שלה לעזוב וכעת הדאגה המרכזית היא לילדיה והיא מבקשת מכלי התקשורת ברגעים אלה פרטיות. צ'פמן היא שחקנית ומעצבת אופנה בריטית, ודוגמנית לשעבר. השניים התחתנו לפני כעשור, כשהיתה בת 27 ולהם שני ילדים. צ'פמן ייסדה מותג שמלות יוקרתי המוכר בזכות קולקציות שמלות הנשף הדרמטיות שלו.

בתוך כך הודיע ויינשטיין שהלילה (שעון ארה"ב) הוא יטוס למרכז גמילה מסקס. ויינשטיין צפוי לעלות על מטוסו הפרטי ולעזוב באופן מיידי לאירופה, שם תתקיים סדנת הגמילה. הצעד כצפוי עורר ביקורת רבה בטענה שזה מעט מדי ומאוחר מדי ביחס להאשמות החריפות, וכי המטרה של ויינשטיין היא לחמוק מעונש באם תוכח אשמתו.

אנג'לינה ג'ולי לובשת ראלף אנד רוסו בפסטיבל טורונטו, ספטמבר 2017. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי, בין המתלוננות/GettyImages

כזכור, פרשת ויינשטיין התפוצצה בליל שישי, כשהניו יורק טיימס חשף שמונה נשים שהתלוננו כי הוטרדו על ידי המפיק רב העוצמה לאורך השנים, ותיארה דפוס סדרתי של הטרדות והפעלת כוח נגד נשים. ביום שני הודיעה הנהלת אולפני האחים ויינשטיין על ההחלטה לפטר באופן מיידי את מי שייסד את החברה ושימש כמנכ"ל בפועל. ויינשטיין, על פי דיווח במגזין וראייטי, התנגד לפיטורים ולהסכם הפיצויים שהוצע לו על ידי החברה.

כתבת פוקס ניוז, לורן סיוון, חשפה מקרה נוסף בריאיון טלוויזיה שהעניקה לתוכנית הבוקר של מגין קלי ברשת NBC. על פי גרסתה של סיוון, ויינשטיין פיתה אותה להגיע לחדרו, חסם את יציאתה וביצע מעשה מגונה לפניה, בטרם איפשר לה לצאת ממנו. בסיפור נוסף שנחשף אמש, נטען כי כוכבים דוגמת מאט דיימון וראסל קרואו לחצו על הכתבת שרון וקסמן, שעבדה בעבר בניו יורק טיימס, לגנוז כתבה שחקרה את מעלליו של ויינשטיין.

בימים האחרונים יצאו עוד ועוד כוכבים ואנשי תעשייה נגד ויינשטיין, בהם מריל סטריפ, קייט ווינסלט, ג'ורג' קלוני, ג'ניפר לורנס, קווין סמית, ג'וליאן מור, מארק רופאלו, מייקל קיטון, לינה דנהאם, ברי לארסון, גווינת' פאלטרו, אנג'לינה ג'ולי
ורבים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גווינת פאלטרו בגיליון נובמבר 2016 של הארפר'ס בזאר. Alexi Lubomirski, סריקה
גווינת' פאלטרו/סריקה, Alexi Lubomirski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully